Dum iaften!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Gud nej - det havde jeg da lige glemt... Puha.... Ja det gjorde hun da også   - Godmorgen SKÅL....

ja tænkte what the fuck man!!!!!!! og hvad sker der for hun lader tobias ligge i lejligheden alene og lader hende sidde der nede alene mens hun går op efter tobias.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2010

wamse

Anonym skriver:

nej det forstår jeg heller ikke.

men der i mod forstår jeg heller ikke tvillingemoren sidder og drikker cult shaker om morgen???

Er en cult shaker ikke bare en energidrik? Jeg drikker også som regel et par kopper stærk kaffe om morgen og det er vel ikke meget anderledes.

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

hvis Christina holder det ved den dene shaker.... så går det nok (i mine øjne)

ja, Malou.... hun er godt nok gennemført.... mon hun nogensinde får et job og kommer til at tjene sine egne penge? og hun og Tino´s far er jo på ingen måde voksne nok til at tage 110% hensyn til Tino... Malou giver ham ikke tøj med og faderen vil have at hun skal tage en bus ud til ham... hvor Tino så skal gå langt..... de bekæmper hinanden og gjeller hvem fokus burde være på... ikke desto mindre så virker Tino bare som en rigtig skøn dreng...

Nikita, der jeg bare som enormt naiv.... helt vildt

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

ja tænkte what the fuck man!!!!!!! og hvad sker der for hun lader tobias ligge i lejligheden alene og lader hende sidde der nede alene mens hun går op efter tobias.

men hvordan ville du ellers gøre det?

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Gyllibik skriver:

Tino er en af de kæreste børn i DUM, han er så cute, men hans mor vil jeg helst ikke udtale mig om.

Hende den nye har i hvertfald ikke tænkt særlig langt, hun virker meget naiv synes jeg. Har lidt ondt af hendes kommende søn. Kan lige forestille mig hendes far og bror. "Tænk hvis han får sin far tyrkiske udseende", som hun sagde det. Ganske forfærdeligt for ham, at have mørkt hår og mørke øjne.

Dum er altid et must tirsdag og onsadag aften

der er nu mange søde børn med der i, på hver deres måde...

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

wamse skriver:

Er en cult shaker ikke bare en energidrik? Jeg drikker også som regel et par kopper stærk kaffe om morgen og det er vel ikke meget anderledes.

nej der er vidst alkohol procent på... den svarer til en øl mener jeg

Anmeld

8. september 2010

Anonym trådstarter

Ni-ko-li-ne skriver:

men hvordan ville du ellers gøre det?

jeg ville tage dem begge med på samme tid, man kan sagtens løfte to børn på engang!

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

wamse skriver:

men det er vel i bund og grund ikke anderledes end folk der får sig en Fernet branca (staves) eller en snaps eller en underberg til en god morgenmad? hvis de nøjes med een, så er de ikke fulde jo... og slet ikke når børnene skal hentes ud på eftermiddagen

Anmeld

8. september 2010

wamse

Ni-ko-li-ne skriver:

nej der er vidst alkohol procent på... den svarer til en øl mener jeg

Ok ja så svarer den jo så ikke helt til min kaffe ;-)

Anmeld

8. september 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

jeg ville tage dem begge med på samme tid, man kan sagtens løfte to børn på engang!

ja måske kan du det, jeg ville ikke kunne... var det mig havde jeg været tvunget til at gøre som hun...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.