Barnevogn, eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. august 2010

Dansker i England

twinboys skriver:

Smilte lidt da du skrev hele verden... Det er faktisk rigtig dansk at have barnevogn.... I andre lande kender man slet ikke barnevognen

Majbritt

Vil lige sige, at herovre har man også barnevogne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Dansker i England

Jeg kunne ikke have været foruden min barnevogn. De første 6 mdr blev den brugt meget flittigt, og bagefter blev den lavet om til en klapvogn, som hun også kan sove i - men ikke helt fladt, og som er blevet slidt op. Har nu købt en alm klapvogn - som kan lægges ned.

Har dog flere veninder, som udelukkende bruger slyge til sine børn, og jeg kan godt se, det er praktisk osv, men jeg ville ikke være foruden en vogn, da jeg synes, det er rart at være helt "fri", når lillepigen sover f.eks, og hun nyder at sidde og iagttage verden.

Anmeld

27. august 2010

Valle81

Silvermist skriver:

Jeg har virkelig nydt at have en barnevogn til mine piger, men selvfølgelig kan man leve uden én. Det har jeg bare ikke lyst til.

Fordele:

• Min baby kan tage sig nogle lange gode lure, når jeg f.eks. er ude at handle.
  • Når jeg er på besøg og min baby er træt, så har min baby altid et velkendt og trygt sted at tage sig en lur i.
  • Jeg har to frie hænder - meget praktiskt når jeg f.eks. er ude at handle.
  • Jeg behøver ikke at bære rundt med min baby konstant. Det beskytter min ryg.
  • Mine piger har elsket at sidde op i barnevognen og nyde omgivelserne.
  • Varekurven, elsker den...!
  • Regnvejr, no problem, regnslag...!
  • Man har altid en dyne med. Den er var bl.a. en god støtte for mig under amningen/flaskemåltiderne da de var helt små.
  • Man har altid mulighed for at tage diverse ting med sig: legetøj, ekstra tøj osv.

Hm, det var de fordele jeg umiddelbart kan komme i tanke om.

Kunne ikke selv sige det bedre:0) Og jeg er bare slet heller ikke slynge, bæredimse typen - står helt af på det - selvom det er emget naturligt. Ville sku bære mig selv og barn halvt ihjel:0)

Anmeld

27. august 2010

slettet_7530

twinboys skriver:

Smilte lidt da du skrev hele verden... Det er faktisk rigtig dansk at have barnevogn.... I andre lande kender man slet ikke barnevognen

Majbritt

Det er så ikke helt rigtigt den første barnevogn produceret i Europa blev fremstillet i 1650 i England.

Den første barnevognsfabrik så dagens lys i 1840 også i England

Anmeld

27. august 2010

twinboys

Smiler jepper jepper jeg mente bare at mange lande slet ikke kender til barnevogn og aldrig aldrig nogensinde ville lade deres børn sove ude i sådan en...

Majbritt

Anmeld

27. august 2010

twinboys

albertesmor skriver:

Det er så ikke helt rigtigt den første barnevogn produceret i Europa blev fremstillet i 1650 i England.

Smiler jepper jepper jeg mente bare at mange lande slet ikke kender til barnevogn og aldrig aldrig nogensinde ville lade deres børn sove ude i sådan en...

Majbritt

Anmeld

27. august 2010

twinboys

Dansker i England skriver:

Vil lige sige, at herovre har man også barnevogne

Majbritt

Anmeld

27. august 2010

Kamilla-m

Zafir skriver:

Med Idun brugte jeg barnevognen så få gange at det kan tælles på én hånd

Så hvis man ikke introducere det, så er det jo ikke noget barnet er vant til

hvad så i dagplejen når de skal sove til middag?

Anmeld

27. august 2010

slettet_7530

albertesmor skriver:

Det er fuldstændigt korrekt at sove ude er et dansk fænomen, men et af de bedre fænomener og vi skal da være glade for at man kan gøre det her i landet  men barnevognen er kendt i hele verden, og bliver brugt i hele verden.

Anmeld

27. august 2010

JacobsMoar

Jeg har stemt ja.. Jeg kan ikke forestille mig at skulle bære rundt på ham hele tiden.. Vil MEGET gerne kunne ligge ham "fra mig" når vi er f.eks. ude og handle.. Og så håber jeg, at vi kan gøre det til at barnevognen er hans "frirum", så når han er der, så er der fred..
Jeg har tænkt meget på om vi allerede nu skal anskaffe os en klapvogn, til når vi har brug for at have den med i bilen, for synes også barnevognen fylder fantastisk meget, og er garanteret MEGET besværlig at få ind/ud af vores bil..

Vi har dog også en bæresele, men kun fordi vi har arvet den, ville aldrig bruge penge på den selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.