Barnevogn, eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. august 2010

serinasmor

her ville hverdagen ikke være det samme uden barnevogn ... hun har nemlig ALDRIG villet sove indenfor andet end om aftenen eller på armen .. prøvede endda en slynge... så ville ikke kunne undvære den her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Malonde1985

Har stemt FOR barnevogn!

Anmeld

27. august 2010

Dansker i England

isabellamor skriver:

og hvis man skal på posthuset og man ikke kan have barnevognen med og ungen ikke lige sover så man må have ungen med på armen, ind på posthuset og skriveadresse på pakken og putte det man skal sende ned i pakken op til skranken og bla bla bla.. med kun en levedygtig arm fordi at den anden er tvangsindlagt til at holde styr på ungen oppe på skuldren...

Hvorfor kan du ikke have barnevognen med på posthuset??? Og misforstod jeg dig, eller ville du lade barnet ligge i barnevognen UDENFOR butikken, mens du gik ind? Tag endelig ikke dette som kritik, det lyder bare mærkeligt i mine ører.

Anmeld

27. august 2010

Nadia&Daniel

Jeg har ikke født endnu - men venter vores første til november. Jeg vil ikke undværer barnevogn - det er noget af det hyggeligste at gå med, plus når vi skal ud og se farmanden spille fodboldkampe i fremtid, skal h*n med i barnevogn

Anmeld

27. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg ville slet ikke kunne undvære vores barnevogn... og Laura elsker den! tror nok den skal blive brugt hver dag så længe hun kan være i den

Anmeld

27. august 2010

Silas&Mille

Dansker i England skriver:

Vil lige sige, at herovre har man også barnevogne

Her har vi også barnevogne

Jeg har stemt blankt da jeg ikke ved det endnu. Vi har snakket om vi vil have en kombivogn og den vi har kig på har et liggemål på 97 cm (mener jeg det er) så den må også kunne bruge i et par år

Anmeld

27. august 2010

Silvermist

I Island sover baby også udenfor i barnevognen, ihvertfald de babyer jeg kender til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.