Barnevogn, eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. august 2010

Camilla_a

Jeg tror ikke jeg kunne ha undværet vores barnevogn... Men altså jeg kan ikke rose slyngevuggen nok!!! Hvis jeg skulle vælge mellem de to ting ville jeg helt sikkert vælge vuggen!!! Mine drenge er altid faldet i søvn når vi har brugt den, de har begge elsket den! Ligenu har min søster lånt den til hendes dreng, han ville slet ikke sove om natten og efter han er kommet i den sover han 5 timer om natten (han er 5 uger)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

LauraLW

Jeg synes ikke en decideret barnevogn er nødvendig, men ville nok ikke kunne klare den uden en klapvogn m lift/voksi i.

Laura - som er lidt paf over at din ticker allerede siger 38+noget! :-)

Anmeld

25. august 2010

millesofie

øhm ja den er svær

først og fremmest : jeg synes ikke du er sær

jeg kunne godt leve uden barnevogn, men jeg fortrækker at have en

jeg har en vikle til Lille men jeg synes ikke det går særligt godt hun bliver ved med at sætte sig skævt og så får jeg ondt i ryggen efter et par timer og så er jeg bare glad for barnevognen men endlig kunne jeg vel lige så godt bruge en klapvogn, der er bare ikke plads til at det Lort jeg slæber rundt på

jeg tror ikke jeg kan blive barnevogns fri, men jeg synes det er fedt at du gør det på en anderledes måde

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Camilla_a skriver:

Jeg tror ikke jeg kunne ha undværet vores barnevogn... Men altså jeg kan ikke rose slyngevuggen nok!!! Hvis jeg skulle vælge mellem de to ting ville jeg helt sikkert vælge vuggen!!! Mine drenge er altid faldet i søvn når vi har brugt den, de har begge elsket den! Ligenu har min søster lånt den til hendes dreng, han ville slet ikke sove om natten og efter han er kommet i den sover han 5 timer om natten (han er 5 uger)

YAY... det er jeg rigtig glad for at høre jeg har også rigtig gode forventninger til den... Jeg ville bare gerne SELV prøve at være baby og ligge i den hehe. Det ser bare SÅÅÅÅÅ hyggeligt ud

Anmeld

25. august 2010

Moderator

LauraLW skriver:

Jeg synes ikke en decideret barnevogn er nødvendig, men ville nok ikke kunne klare den uden en klapvogn m lift/voksi i.

Laura - som er lidt paf over at din ticker allerede siger 38+noget! :-)

HEHE... Jeg er godtnok også selv PAF over at jeg allerede skal være moar til 2...

På samme tid glæder jeg mig og på samme tid er det bare  Men det er nok helt perfekt så snart hun er ude Havde det præcis så underligt, mens vi lige gik og ventede på Idun de sidste par uger. hehe...

Anmeld

25. august 2010

slettet_7530

En barnevogn er et must  siger hende der gik mindst 4 km om dagen med nummer 1 og mange gange optil 16 km.

Med nummer to blev det knapt så meget men jeg nåede da at slide 3 hold hjul op, de var simpelthen gået i stykker.

Vores barnevogn har været med i bilen maks 5 gange på de 10 år vi havde den

Anmeld

25. august 2010

sweetypie

Jeg har stemt nej fordi jeg mener ikke man har behov for at have en barnevogn. Det er noget kulturbestemt og vi er faktisk de eneste i verden som har sådan en, hvor andre lande bruger klapvogn eller slynger - vikler etc.

Til mit første barn købte jeg slf en barnevogn, det skulle man da have...han var dog så stor at han kunne kunne bruge den ½ år, så var den for lille og vi måtte sælge den og bruge nye penge på en klapvogn...

Derfor, da vi skulle have nr 2 nu her valgte vi en barnevogn fra og købte en kalecheklapvogn og bruger samme dunipose som min søn havde for 9 år siden Det fungerer super fint og den er endda købt brugt så vi har sparet rigtig mange penge

Anmeld

25. august 2010

slettet_7530

sweetypie skriver:

Jeg har stemt nej fordi jeg mener ikke man har behov for at have en barnevogn. Det er noget kulturbestemt og vi er faktisk de eneste i verden som har sådan en, hvor andre lande bruger klapvogn eller slynger - vikler etc.

Til mit første barn købte jeg slf en barnevogn, det skulle man da have...han var dog så stor at han kunne kunne bruge den ½ år, så var den for lille og vi måtte sælge den og bruge nye penge på en klapvogn...

Derfor, da vi skulle have nr 2 nu her valgte vi en barnevogn fra og købte en kalecheklapvogn og bruger samme dunipose som min søn havde for 9 år siden Det fungerer super fint og den er endda købt brugt så vi har sparet rigtig mange penge

Så må da det godt nok også have været en lille barnevogn, vores er blevet brugt af begge unger til de var over 3 år og havde et liggemål på 97 cm

Anmeld

25. august 2010

Moderator

sweetypie skriver:

Fedt bare at finde én der har samme holdning skønt.

Det er præcis sådan jeg har det. Andre lande ser man slet ikke så mange barnevogne som i danmark

Anmeld

25. august 2010

bullerbassen

Har stemt ja - Kunne ikke undvære min barnevogn..

Går mange lange ture med vognen og vuffen. Og med min kæmpe dreng ville jeg ikke være foruden..

Og knægten sover så skønt ude i vognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.