Barnevogn, eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MortilMogL skriver:

hvad så i dagplejen når de skal sove til middag?

I dagplejen var det første gang hun sov i en barnevogn. Til at starte med var hun skeptisk, men hun blev puttet som den sidste, så hun så de andre børn gøre det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Isabella_mor

nu har jeg prøvet det der barnevogn

(dog med min vennindes baby)

og jeg har en hund og sådan noget. og det er VIRKELIG bøvlet at skulle først ned med baby og så op og hente hunden eller have hunden løs til vi er kommet ned (vi bor på 2 sal) gå med hunden hvor han jo er vant til at der ikke er nogen barnevogn der fylder og han vader som det passer ham.. og snoren sætter sig fast i alle mulige ting i selve barnevognen.. !!!

og hvis man skal på posthuset og man ikke kan have barnevognen med og ungen ikke lige sover så man må have ungen med på armen, ind på posthuset og skriveadresse på pakken og putte det man skal sende ned i pakken op til skranken og bla bla bla.. med kun en levedygtig arm fordi at den anden er tvangsindlagt til at holde styr på ungen oppe på skuldren...

eller hvis man skal bare med bus I KØBENHAVN mine damer og herre kan det godt blive et problem.. FORDI at der er simpelthen SÅ mange mennesker at der ALDRIG er plads til mere end 2 barnevogne pr bus.. ligesom andre busser i andre byer... så kan man godt komme til at stå i EVIGHEDER og vente på bussen.!! trælst..

så jeg har besluttet mig for at jeg skal bruge min bæresele og så skal jeg have anskaffet mig en slynge til starten så ungen kan komme med ud og gå med hunden og sådan nogle ting uden at stresse mig alt alt alt for meget.. for det er FANME bøvlet at skulle hive sådan en barnevogn med rindt alle steder...   barnevognen er god til hvis man skal på trilletur bare... inde i byen eller sådan noget og man skal prøve tøj for så kan man jo bare lade ungen sove uden at skulle have ham op af slyngen og ligge et eller andet sted hvor han så kan ligger mens mor prøver tøj.eller et eller andet andet... og så er den jo smart at man kan smide alle poser osv ned i den der smarte kurv nedenunder. plus at i starten er der masser af plads i selve barnevognskassen fordi at liften ikke fylder hele barnevognen ud jo..

¨så jeg er helt klart for slynger og bæreseler. men jeg er nok også en af dem som ikke ville kunne leve uden en barnevogn når det kommer til stykket.. og så kan han jo også sove udenfor... 

Anmeld

27. august 2010

Moderator

Og i øvrigt rigtig sjovt at læse alle jeres betragtninger på 'barnevogns-emnet'

Anmeld

27. august 2010

Kamilla-m

Zafir skriver:

I dagplejen var det første gang hun sov i en barnevogn. Til at starte med var hun skeptisk, men hun blev puttet som den sidste, så hun så de andre børn gøre det samme

okay, selvf det er noget hun ikke er van til s;.

mente nu også hvis du ikke har en barnevogn - hvad hun så skal sove i der?

Anmeld

27. august 2010

Moderator

MortilMogL skriver:

okay, selvf det er noget hun ikke er van til s;.

mente nu også hvis du ikke har en barnevogn - hvad hun så skal sove i der?

Frigg skal i VS... HVis de ikke når at få bygget vores VS heroppe, har jeg søgt  plads til hende i Roskilde. Og så vidt jeg ved, så er det noget med at der er ting de kan sove i, når de er i VS. - Og hviiiiis det nu er sådan at de skal bruge en barnevogn at sove i der, så må vi jo finde en billig altanbarnevogn til den tid

Anmeld

27. august 2010

Kamilla-m

Zafir skriver:

Frigg skal i VS... HVis de ikke når at få bygget vores VS heroppe, har jeg søgt  plads til hende i Roskilde. Og så vidt jeg ved, så er det noget med at der er ting de kan sove i, når de er i VS. - Og hviiiiis det nu er sådan at de skal bruge en barnevogn at sove i der, så må vi jo finde en billig altanbarnevogn til den tid

okay. ja der er selvf noget i en vuggestue ..

- jeg kunne dog ikke leve uden barnevogn d:

Anmeld

27. august 2010

MariaJ

Der er jo millioner af småbørnsfamilier verden rundt, der lever helt udmærket uden at have en barnevogn, så klart at den kan undværes. Ideen om at babyer skal sove udendørs er jo sådan en lidt underlig skandinavisk ide, som man ikke rigtig forstår i resten af verden, og hvis barnevognen kun skal bruges til transport er der jo andre gode muligheder.

MEN, når alt det er sagt, så er jeg rigtig glad for vores barnevogn, og ville ikke have undværet den. Johanna har fra første øjeblik modsat sig slyngen og kan fortsat ikke lide at være i den, så idylliske slyngeudflugter er ikke noget vi er beærede med her i familien. Vi har brugt barnevognen rigtig meget, og jeg synes egentlig ikke den er besværlig. Jeg synes det er dejligt at hun kan ligge i den, mens man fx sidder og spiser, når vi er byen eller på cafe, og når vi har den med på rejse eller på indkøb kan den tage lidt ekstra last  af bagage eller indkøbsposer. Vi kører ikke ret meget i bil, men hvis vi gjorde, ville jeg måske blive mere træt af hele tiden at pakke den ud og pakke den sammen.

Anmeld

27. august 2010

morethanperfect

Ville slet ikk kunne se mig selv med et barn som ingen barnevogn havde ? Ved ikk hvorfor  

Anmeld

27. august 2010

Millesmammi

man behøver jo ikke have en!

men personligt, kunne jeg ikke selv undvære min .

Anmeld

27. august 2010

Dansker i England

twinboys skriver:

Smiler jepper jepper jeg mente bare at mange lande slet ikke kender til barnevogn og aldrig aldrig nogensinde ville lade deres børn sove ude i sådan en...

Majbritt

Min datter sover kun i barnevognen, når vi er ude at gå. Ellers sover hun til middag i sin seng. Vil give dig helt ret - det er et dansk fænomen at sove udenfor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.