nu har jeg prøvet det der barnevogn
(dog med min vennindes baby)
og jeg har en hund og sådan noget. og det er VIRKELIG bøvlet at skulle først ned med baby og så op og hente hunden eller have hunden løs til vi er kommet ned (vi bor på 2 sal) gå med hunden hvor han jo er vant til at der ikke er nogen barnevogn der fylder og han vader som det passer ham.. og snoren sætter sig fast i alle mulige ting i selve barnevognen.. !!!
og hvis man skal på posthuset og man ikke kan have barnevognen med og ungen ikke lige sover så man må have ungen med på armen, ind på posthuset og skriveadresse på pakken og putte det man skal sende ned i pakken op til skranken og bla bla bla.. med kun en levedygtig arm fordi at den anden er tvangsindlagt til at holde styr på ungen oppe på skuldren...
eller hvis man skal bare med bus I KØBENHAVN mine damer og herre kan det godt blive et problem.. FORDI at der er simpelthen SÅ mange mennesker at der ALDRIG er plads til mere end 2 barnevogne pr bus.. ligesom andre busser i andre byer... så kan man godt komme til at stå i EVIGHEDER og vente på bussen.!! trælst..
så jeg har besluttet mig for at jeg skal bruge min bæresele og så skal jeg have anskaffet mig en slynge til starten så ungen kan komme med ud og gå med hunden og sådan nogle ting uden at stresse mig alt alt alt for meget.. for det er FANME bøvlet at skulle hive sådan en barnevogn med rindt alle steder... barnevognen er god til hvis man skal på trilletur bare... inde i byen eller sådan noget og man skal prøve tøj for så kan man jo bare lade ungen sove uden at skulle have ham op af slyngen og ligge et eller andet sted hvor han så kan ligger mens mor prøver tøj.eller et eller andet andet... og så er den jo smart at man kan smide alle poser osv ned i den der smarte kurv nedenunder. plus at i starten er der masser af plads i selve barnevognskassen fordi at liften ikke fylder hele barnevognen ud jo..
¨så jeg er helt klart for slynger og bæreseler. men jeg er nok også en af dem som ikke ville kunne leve uden en barnevogn når det kommer til stykket.. og så kan han jo også sove udenfor... 
Anmeld