Zafir skriver:
Jeg kom til at tænke på det, da jeg var på café med min jm gruppe. Jeg havde min slyngevugge med, som jeg ville vise. Så kom vi til at snakke om barnevogne eller ej og de reagerede virkelig, som om jeg var faldet ned fra MÅNEN, fordi jeg ikke mener at en barnevogn er nødvændig og jeg ikke gider at have en... mmm...
Nu har jeg en klapvogn, som er god at have, når baby er en rigtig pige, der kan gå og stå osv. Men ikke det der barnevogns halløj. Jeg er mest typen, der syntes at en autostol er RIGELIG i bilen og ellers så en slynge i tasken og nu har vi jo så den helt fantastiske slyngevugge fra natures way, som bare ikke fylder noget som helst
Så baby kan endda sove i vante omgivelser, når vi er på besøg...
Men med Idun syntes jeg bare at det var mega besværlig med barnevogn ind og ud af bilen. Den var stor at have stående udenfor og hun gad heller ikke rigtig ligge i den...
Men er jeg den eneste i verden, der syntes at en barnevogn er fuldstændig unødvændigt???...
Hvordan har I det bedst med at transportere baby? 
Altså må indrømme jeg tænkte næsten det same som din JM gruppe hehehehhe....
Jeg ved jo godt at vi tog gør tingene helt forskelligt til tider....
Jeg kan rigtig godt lide idéen med slynge..... Men helt ærligt tror du ikke du bliver træt af at slæbe rundt på Frigg HELE tiden når i er ude?
Det ville jeg i hvert fald blive...
Hvad hvis i en dag er et sted, hvor der er noget larm, eller måske en masse røg og alt muligt andet, som Frigg måske ikke vil bryde sig om... Så er det da rart at have en barnevogn som jo også vil være "hjemmevant-tingen, at lægge hende i.....
Eller når i er der hjemme, og Frigg skal sove til middag, som jo er fast hver dag de næste 2-3 år, så er det da også rart at have en barnevogn, så hun kan komme udenfor og sove....
Eller hvad?