Barnevogn, eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. august 2010

TbCp

Zafir skriver:

Jeg kom til at tænke på det, da jeg var på café med min jm gruppe. Jeg havde min slyngevugge med, som jeg ville vise. Så kom vi til at snakke om barnevogne eller ej og de reagerede virkelig, som om jeg var faldet ned fra MÅNEN, fordi jeg ikke mener at en barnevogn er nødvændig og jeg ikke gider at have en... mmm...

Nu har jeg en klapvogn, som er god at have, når baby er en rigtig pige, der kan gå og stå osv. Men ikke det der barnevogns halløj. Jeg er mest typen, der syntes at en autostol er RIGELIG i bilen og ellers så en slynge i tasken og nu har vi jo så den helt fantastiske slyngevugge fra natures way, som bare ikke fylder noget som helst Så baby kan endda sove i vante omgivelser, når vi er på besøg...

Men med Idun syntes jeg bare at det var mega besværlig med barnevogn ind og ud af bilen. Den var stor at have stående udenfor og hun gad heller ikke rigtig ligge i den...

Men er jeg den eneste i verden, der syntes at en barnevogn er fuldstændig unødvændigt???...

Hvordan har I det bedst med at transportere baby?

Jeg ville ikke have undværet vores barnevogn. Liva elskede den og har elsket den lige indtil vi for nylig solgte den

Tilgengæld synes jeg en slyngevugge lyder perfekt... har aldrig overvejet at man sådan kunne tage den med når man var ude... skide smart... og skal helt sikkert med i overvejelserne om nyanskaffelser hvis vi skal have et barn mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

B&J

Jeg er da glad for min barnevogn men hvis jeg skal være ærlig kunne jeg sagtens leve uden... for vi bruge bære selen i lang tid og vores dreng elskede den og han er blevet så stærk i ryggen af den eller det siger min Sundhedsplejske hihihihi...

men må dog indrømme efter jeg har fået min klapvogn kan jeg ikke leve uden men også fordi han elsker den og er så glad når han er i den og snakker og griner løs....

men hvis man ikke kunne få barnevogn tror jeg sagten jeg ville kunne klare mig uden..

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Altså må indrømme jeg tænkte næsten det same som din JM gruppe hehehehhe....

Jeg ved jo godt at vi tog gør tingene helt forskelligt til tider....

Jeg kan rigtig godt lide idéen med slynge..... Men helt ærligt tror du ikke du bliver træt af at slæbe rundt på Frigg HELE tiden når i er ude?

Det ville jeg i hvert fald blive...

Hvad hvis i en dag er et sted, hvor der er noget larm, eller måske en masse røg og alt muligt andet, som Frigg måske ikke vil bryde sig om... Så er det da rart at have en barnevogn som jo også vil være "hjemmevant-tingen, at lægge hende i.....

Eller når i er der hjemme, og Frigg skal sove til middag, som jo er fast hver dag de næste 2-3 år, så er det da også rart at have en barnevogn, så hun kan komme udenfor og sove....

Eller hvad?

Med Idun brugte jeg barnevognen så få gange at det kan tælles på én hånd

Så hvis man ikke introducere det, så er det jo ikke noget barnet er vant til

Anmeld

25. august 2010

Moderator

TbCp skriver:

Jeg ville ikke have undværet vores barnevogn. Liva elskede den og har elsket den lige indtil vi for nylig solgte den

Tilgengæld synes jeg en slyngevugge lyder perfekt... har aldrig overvejet at man sådan kunne tage den med når man var ude... skide smart... og skal helt sikkert med i overvejelserne om nyanskaffelser hvis vi skal have et barn mere

Den der slyngevugge. Den er bare FEEEEEED jeg er vild med den Specielt efter jeg både har set hjemmesyede versioner også den originale. Den er bare Så smart, gennemtænkt og lækker i kvaliteten.

Glæder mig til at bruge den

Anmeld

25. august 2010

Moderator

B&J skriver:

Jeg er da glad for min barnevogn men hvis jeg skal være ærlig kunne jeg sagtens leve uden... for vi bruge bære selen i lang tid og vores dreng elskede den og han er blevet så stærk i ryggen af den eller det siger min Sundhedsplejske hihihihi...

men må dog indrømme efter jeg har fået min klapvogn kan jeg ikke leve uden men også fordi han elsker den og er så glad når han er i den og snakker og griner løs....

men hvis man ikke kunne få barnevogn tror jeg sagten jeg ville kunne klare mig uden..

Ja, klapvogn syntes jeg også er fed. Når man er på lange gåture og barnet er for stort og tungt til at have på ryggen

vi har også fået en brugt klapvogn, der er meget bedre end de to arme kærre vi havde med Idun

Anmeld

25. august 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Med Idun brugte jeg barnevognen så få gange at det kan tælles på én hånd

Så hvis man ikke introducere det, så er det jo ikke noget barnet er vant til

Næh men hvis du ikke har tænkt dig at introducere det, så er der vel heller ingen grund til at have en.....?

Jeg synes nu stadig, som andre også siger, at når man for eksempel handler så er den god at have... Ofte løber man jo fra en butik til en anden, og så gad jeg godt nok ikke slæbe rundt på en autostol.....

Autostolen er fin, hvis man bare skal ind et sted, og den kan stå i vognen. Men hvis man skal i 5 butikker, hvordan skal man så slæbe både baby og varer?

Jeg ræser i hvert fald ikke frem og tilbage til bilen, og ind i en ny butik, hvis jeg kan blive fri

Anmeld

25. august 2010

B&J

Zafir skriver:

Ja, klapvogn syntes jeg også er fed. Når man er på lange gåture og barnet er for stort og tungt til at have på ryggen

vi har også fået en brugt klapvogn, der er meget bedre end de to arme kærre vi havde med Idun

Nemlig det er bare det bedste i verden klapvogn nok også fordi vi har så pisse mange trapper og klapvognen vejer ingen ting forhold til barnevognen

Anmeld

25. august 2010

Ida.

Jeg ville ikke for alt i verden undvære vores barnevogn - Annika har elsket den helt frem til hun droppede middagsluren for en god måneds tid siden og Lina ELSKER den virkelig også - til Annika havde vi natures sway slyngevuggen, men brugte den kun de første måneder - synes det var besværligt, at hun skulle hænge inden for, når vi var nogle steder...det er de færreste der har en døråbning, de ikke skal bruge og som er et uforstyrret sted - der synes jeg, det er nemmere at finde en god plet til barnevognen. Jeg har også brugt både slynge, vikle og beco bæresele, men synes man bliver træt af at slæbe rundt på sit barn hele tiden - også selvom det ikke er fysisk belastende...synes bare jeg har trængt til at kunne lægge ungerne fra mig, når de har skullet sove noget andet positivt ved barnevognen er, at den er kendt sted, når de starter i vuggestue/dagpleje - selvom de i vuggestuen ikke sover i deres egen vogn, så er det så velkendt at sove i en barnevogn, at de bare accepterer det

Så jeg kan ikke leve uden en barnevogn - kender dog flere der har kunnet nøjes med en klapvogn, og fred være med det....jeg ville bare ikke kunne

Anmeld

25. august 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Næh men hvis du ikke har tænkt dig at introducere det, så er der vel heller ingen grund til at have en.....?

Jeg synes nu stadig, som andre også siger, at når man for eksempel handler så er den god at have... Ofte løber man jo fra en butik til en anden, og så gad jeg godt nok ikke slæbe rundt på en autostol.....

Autostolen er fin, hvis man bare skal ind et sted, og den kan stå i vognen. Men hvis man skal i 5 butikker, hvordan skal man så slæbe både baby og varer?

Jeg ræser i hvert fald ikke frem og tilbage til bilen, og ind i en ny butik, hvis jeg kan blive fri

Nejnej jeg ahr jo heller ikke nogen barnevogn hehe

Jeg tænkte bare om det var hele verdenen det syntes jeg var mega sær hehe...

Men jeg ved godt og erkender at ejg nok er lidt sær... Men det har jeg jo altid været

Anmeld

25. august 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Nejnej jeg ahr jo heller ikke nogen barnevogn hehe

Jeg tænkte bare om det var hele verdenen det syntes jeg var mega sær hehe...

Men jeg ved godt og erkender at ejg nok er lidt sær... Men det har jeg jo altid været

Hehe.... Du ER sær... Men det er jeg heldigvis også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.