Hvor gamle var I, da I blev gravide første gang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

charlottemor3

jeg var 17 der tog 1½ mdr men fik en SA i 6 uge men blev gravid 1 mdr efter SA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Svei

Jamen, jeg var 17 år gammel, havde lige fået en ny kæreste og blev gravid første gang vi var sammen....jeg fik naturligvis og heldigvis en abort....jeg var 21 år da jeg blev gravid med min ældste søn.

Anmeld

25. august 2010

Lillefe

Jeg var 25 dog lige inden min 26 års fødselsdag og her anden gang var jeg næsten lige blevet 30

Anmeld

25. august 2010

Lillefe

112233 skriver:

22 år første gang, smed p-piller i januar og testede positiv sidst i maj måned, fødte i februar ...

27 år anden gang, smed p-piller i december og testede positiv slut februar-start marts og fødte i november...

Er steriliseret så der bliver ikke en 3. gang

Må jeg spørger hvordan det kan være du tog den beslutning og hvor gammel er du nu?  du må sige hvis jeg bliver personlig, så behøver du selvfølgelig ikke svare men er bare nysgerrig..

Anmeld

25. august 2010

ZamanogDania

Jeg var 21 år da jeg blev gravid, men fødte hende da jeg var 22 år
Det var planlagt. Første forsøg blev jeg gravid. Så der gik mindre end en måned

Anmeld

25. august 2010

CarinaSB

jeg var 21 .. skiftede p-pille mærke da jeg ikk kunne tåle dem jeg fik .. og 2½ mdr efter jeg fik de nye testede jeg positiv .. og blev 22 16 dage før jeg fødte noah 

Anmeld

26. august 2010

JustAnotherName

Jeg var 25 år

Og blev gravid igen lige efter jeg var fyldt 27 år.
Så idag er jeg 29 år ung, og mor til to skønne piger.
Den ene er 15 mdr. gammel, og den ældste fylder 3 år lige her om få uger.

Anmeld

26. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg blev gravid som 22-årig uplanlagt og bestilte en abort men aborterede spontant inden, men jeg har stemt 25 for det var da jeg blev planlagt gravid, en månedstid inden min 26-års fødselsdag...

Anmeld

26. august 2010

XXSS

Maalene skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at de, hvordan alderen fordeler sig

I må også meget gerne fortælle hvor lang tid det tog inden det lykkedes i den alder

Jeg har stemt 30.. Jeg har dog aborteret 3 gange inden jeg blev 30 (ikke bevidst). Jeg tror jeg var 25 eller deromkring da jeg fik en graviditet uden for livmoderen.

Men ellers blev jeg faktisk gravid på min 30 års fødselsdag, fødte i jan. 09. og så igen her som 32 årig fødte i juli 10, så det er gået pænt stærkt efter de 30

Anmeld

26. august 2010

tumle81

Jeg var 22 da jeg blev gravid første gang, det tog ca 1½ mdr. Fødte min datter 14 dage inden jeg blev 23 år

Anden gang var jeg 25 år, og fødte min søn da jeg var blevet 26 år. Det tog 14 dage

Tredje gang var jeg 27 år og blev 28 inden jeg fødte vores anden søn. Han var ikke planlagt så ved faktisk ikke hvor lang tid det tog ;-)

Vi ønsker ikke flere børn, så jeg skal steriliseres. Ønsker ikke at bruge anden prævention da vi er helt sikre på vi ikke skal have flere børn...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.