Hvor gamle var I, da I blev gravide første gang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor gamle var i første gang i blev gravide? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

11.548 visninger
69 svar
0 synes godt om
25. august 2010

Maalene

Kunne egentlig godt tænke mig at de, hvordan alderen fordeler sig

I må også meget gerne fortælle hvor lang tid det tog inden det lykkedes i den alder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

L.J.L

Jeg var 26 år første gang jeg blev gravid, dengang fik jeg en abort. Så blev jeg gravid "med vilje" da jeg var 29 men aborterede desværre. Da jeg endelig blev gravid igen var jeg lige fyldt 30, og det kom der så min søn ud af

Første gang ved uheldet, blev jeg gravid på P-piller.

Vi prøvede i over et år, før det lykkedes mig at blive gravid

Anmeld

25. august 2010

Millesmammi

Maalene skriver:

I må også meget gerne fortælle hvor lang tid det tog inden det lykkedes i den alder

jeg var 16 (: jeg blev gravid PÅ p piller, så kan egentlig ikke sige hvor lang tid det tog

Anmeld

25. august 2010

Josesmor

Jeg var og er stadig 23 år. Det tog 10 måneder før jeg blev gravid. Venter nu en lille Josephine til Oktober

Anmeld

25. august 2010

JulieE

Jeg var 24 da jeg blev gravid med den store. Jeg var på p-piller, så han var en upser

Anmeld

25. august 2010

Anja.t

Jeg var 28 år da jeg blev gravid og det tog os 3 år før det lykkedes.  Vi var i behandling med IUI 2 gange, men blev heldigvis gravid naturligvis midt i en behandlingspause. Nu har jeg en dreng på snart 14 mdr.

Anmeld

25. august 2010

Mikkel's mor <3

Maalene skriver:

jeg var/er 18 år.
stoppede på mine p-piller, for att holde en pause i dec. 09 og i marts 10. stod vi med en posetiv g-test, lillemanden er dog lavet på sprunget  gummi (Regner vi med)

Anmeld

25. august 2010

Sara.

Jeg var 20 da jeg blev gravid med Lærke (på p-piller).

Anden gang 23 (blev 24 dagen inden han kom til verden). Stoppede med p-piller og så tog det lidt over 2 mdr.

Anmeld

25. august 2010

Maalene

linselouise skriver:

Jeg var 26 år første gang jeg blev gravid, dengang fik jeg en abort. Så blev jeg gravid "med vilje" da jeg var 29 men aborterede desværre. Da jeg endelig blev gravid igen var jeg lige fyldt 30, og det kom der så min søn ud af

Første gang ved uheldet, blev jeg gravid på P-piller.

Vi prøvede i over et år, før det lykkedes mig at blive gravid

Og ham var uden tvivl "ventetiden" værd

Anmeld

25. august 2010

Maalene

Synes der er en del, som er blevet gravide på p-piller

Men er ikke i tvivl om, at det er det hele værd - selvom nogle af dem ikke har været helt planlagte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.