Hvor gamle var I, da I blev gravide første gang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

aarhusmor

Jeg var 19 år, men tabte fostret. Jeg blev kørt med ambulance til sygehuset og indlagt i 3 dage. Jeg var kun 7 uger henne.

Sikke en forskel der var på service fra dengang og til nu. Det var i 1989

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Brams

Hej

Jeg blev gravid med min datter Lærke da jeg var 34. Det har taget os 12 år at få hende, så hun er et rigtigt ønskebarn. Lærke blev til vha. reagensglas på Hvidovre hospital.

Lærke bliver enebarn, da vi ikke har modet til at gennemgå endnu en hård omgang hormonkurer og alt hvad dertil hører af op- og nedturer.

Så vi nyder hende i fulde drag og takker hver eneste dag de højere magter for, at vi var så utrolig heldige, at vi fik lov at få sådan en dejlig lille prinsesse.

Knus Trine

Anmeld

26. august 2010

Silvermist

Jeg blev uplanlagt gravid 1. gang som 18 årig, men fik en abort. Jeg var 25 år, da jeg fandt ud af at jeg/vi ventede Isabella. Det var planlagt.

Anmeld

26. august 2010

Mbk

Hej

Jeg var 25 år, da jeg blev gravid.. Jeg smed p-pillerne efter 10 år, og blev gravid i første forsøg... Havde en super dejlig og nem graviditet, var slet ikke påvirket af det mindste...

Anmeld

26. august 2010

siw84

Jeg var 20 da jeg blev gravid første gang men da det var på p-piller så ved jeg ikke hvor lang tid det tog..  jeg fik så en abort da jeg overhovedet ikke var klar.

men her anden gang var jeg 25 år og det tog ca 1 mdr så sad den der.. og nu har vi så en dejlig dreng på 6 mdr.

Anmeld

26. august 2010

Silas&Mille

Jamen jeg er/var 26 da jeg blev gravid første gang. Graviditeten er resultatet af 2 år og 3 måneders kæmpen for en positiv test

Nu 20+6 (21+1 alt efter om jeg regner fra først givne termin eller anden givne termin)

Anmeld

26. august 2010

Silas&Mille

hov dobbelt

Anmeld

26. august 2010

Gustavsmor

Jeg var 16 år da jeg blev gravid første gang, men fik en abort da jeg følte mig for ung til at påtage mig rollen som mor. Jeg blev gravid og fik mit første barn da jeg var 23 år!

Anmeld

26. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg var 33 år da jeg blev gravid 1. gang og det tog 3 mdr., hvor vi bare hyggede os og ikke tænkte så meget over, at nu SKULLE jeg ALTSÅ bare bliver gravid

Anmeld

26. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Brams skriver:

Hej

Jeg blev gravid med min datter Lærke da jeg var 34. Det har taget os 12 år at få hende, så hun er et rigtigt ønskebarn. Lærke blev til vha. reagensglas på Hvidovre hospital.

Lærke bliver enebarn, da vi ikke har modet til at gennemgå endnu en hård omgang hormonkurer og alt hvad dertil hører af op- og nedturer.

Så vi nyder hende i fulde drag og takker hver eneste dag de højere magter for, at vi var så utrolig heldige, at vi fik lov at få sådan en dejlig lille prinsesse.

Knus Trine

Så kan livet da bare ikke blive mere fantastisk  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.