Hvor gamle var I, da I blev gravide første gang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

mortilnoahogmelina

Jeg var/er 20 når dog at blive 21 inden bebse kommer til verdenen. 

Jeg stoppede med p piller okt. 09 da jeg simpelthen blev så dårlig af dem . 

Så det var ikke lige planlagt der skulle komme en lille en ud af det nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Frk. Himmelblå

Min datter er undfanget på min 27års fødselsdag.

Smed p-pillerne 2-3 mdr tidligere, og havde ikke so sådan forsøgt med ægløsning og sådan. Vi tænkte, det sker, når det sker, - og det gjorde det heldigvis også.

På den måde har vi været utroligt heldige og frie for projekt baby-bekymringer. Og det er jeg meget taknemlig for.

Anmeld

25. august 2010

Hansen97

22 år første gang, smed p-piller i januar og testede positiv sidst i maj måned, fødte i februar ...

27 år anden gang, smed p-piller i december og testede positiv slut februar-start marts og fødte i november...

Er steriliseret så der bliver ikke en 3. gang

Anmeld

25. august 2010

Valle81

Jeg var 22 da jeg belv gravid med Asta - det var et one night stand så det tog ikke andet end den ene gang. Jeg blev 23 en måned efter hun var født.

Her anden gang var jeg 28 og blev 29 20 dage inden Anton kom til verdenen Det tog os ikke mange mdr før jeg blev gravid. Er gravid igen og er 29 men når at blive 30 inden h*n kommer til verdenen:0) Dette var slet ikke planlagt da jeg jo næsten lige har født:0)

Anmeld

25. august 2010

M.O.A.R.

19 år her. endte desværre i SA første gang,

meen 3 mdr efter fandt vi ud af jeg var gravid igen, og nu har jeg en dejlig dreng nåede dog at fylde 20 inden han kom til verden. havde smidt pillerne i september, testede første gang 1 maj mistede 2 dage efter, og anden gang testede jeg 26 august hos lægen og fik bragende positiv.

- Malene, mor til Simon 08.05.2010

Anmeld

25. august 2010

LinLin

Var 21 år da jeg blev gravid første - og blev 22 år seks dage efter jeg havde født...

Det tog ½ år fra jeg smed p-pillerne, men hans far var også i hæren og kun hjemme i weekenderne, så er ret sikker på det var derfor det tog så "lang tid"

(er i øvrigt 25 år nu og bliver 26 dagen før, jeg har termin )

Anmeld

25. august 2010

Camilla_a

Jeg var 21 da jeg blev gravid og var på p-piller, blev 22 inden han blev født

Anmeld

25. august 2010

Margorie

Lige inden jeg fyldte 18.. Men det var jo et uheld- så det tog lige så lang tid som det tar for et kondom at springe

Anmeld

25. august 2010

hiili

jeg var 24, og det tog ca 4-5 mdr inden jeg blev gravid, nu er jeg 31 og vi vil gerne have nr 2, men vi venter stadig ..

Anmeld

25. august 2010

FrkLarsen

Jeg har stemt 18år  

Testede positiv på min 19års fødselsdag, så må jo være blevet gravid som 18årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.