Hvor gamle var I, da I blev gravide første gang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

NatasjaL

jeg blev gravid første gang som 15 årig - ikke planlagt det endte i spontan abort.

så blev jeg gravid igen som 16 årig - planlagt. det tog ikke mere end en måned at blive gravid.

så blev jeg gravid igen som 18 årig - planlagt. det tog heller ikke mere end en måned at blive gravid.

men mig og kæresten har altid ville have to børn lige efter hinanden. da vi ikke vil have mere end to

og nu har vi den skønneste pige på snart to, og den skønneste dreng på snart tre måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Mathilde

Jeg var 17år. Blev gravid ved et uheld, dog med en fast kæreste, som jeg havde været sammen med i 3år....

Fik mit første barn da jeg var 25år.

Anmeld

25. august 2010

MariaJ

Var 34 da jeg blev gravid, og 35 da jeg fik min datter.

Havde smidt p-pillerne året inden, for ville gerne give kroppen lidt tid til at blive sig selv igen efter mange års brug, men forsøgte ikke aktivt at blive gravid. Tværtimod forsøgte vi lidt at undgå det, og var i øvrigt meget på rejse hver for sig, så chancerne kan ikke have været mange. Havde egentlig aftalt at vi skulle prøve rigtigt fra om efteråret, men midt på sommeren var der pludselig to streger, så vi kom aldrig i gang med projekt baby som sådan.

Anmeld

25. august 2010

oo

jeg var 27 ved min første graviditet, men den sad desværre udenfor livmoderen. Ved min 2. graviditet var jeg 28 og i mellemtiden er jeg så fyldt 29, så det er min alder når baby Juhl kommer ud

Anmeld

25. august 2010

LRJ

Var 16 første gang, på p-piller, endte i SA
Var 18 anden gang, på p-ring, endte i SA
Var 18 tredje gang, på p-ring, fik graviditeten stoppet mellem uge 16 og 18 og fødte det nogle timer efter.
Var 19 da jeg blev gravid med min datter, ikk planlagt, men heller uønsket :-) blev 20 to måneder efter

Anmeld

25. august 2010

Mor Til Julie<3

Maalene skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at de, hvordan alderen fordeler sig

I må også meget gerne fortælle hvor lang tid det tog inden det lykkedes i den alder

Jeq smed mine P-piller i september månede o8 oq den 25 februar 09 havde jeq en postiv test ... Oq der var jeq 7+3 uqer henne ... Så Der omkrinq 4 måneder vil jeq qætte på ... Oq nu står jeq me en dejliq datter på 10 måneder oq 3 daqe ...

Anmeld

25. august 2010

zille_87

Jeg har stemt under 15, men jeg var 15 år da jeg blev gravid første gang..

Jeg var fyldt 16 år 3 månder før jeg fødte

Det var bestemt ikke planlagt, men er lykkelig for at jeg valgte ham frem for abort dengang

Anmeld

25. august 2010

NoName

var 30 da jeg blev gravid

Anmeld

25. august 2010

mullesmith2

Jeg blev gravid ved et uheld på p piller da jeg var 19. valgte dengang at få abort og det er jeg nu meget glad for idag og tror det er derfor jeg nu bliver belønnet med tvillinger, fordi jeg ventede til jeg fandt en dejlig kæreste og har fået et dejligt hus. Jeg får alligevel de to børn som jeg ville have haft.

Anmeld

25. august 2010

Kitaas

Ja jeg er 23, og blev gravid lige efter jeg stoppede med p.piller..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.