Hvor gamle var I, da I blev gravide første gang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2010

Mette 28

Jeg var 23 første gang jeg blev gravid, det tog 6 mdr. fra jeg havde smidt pillerne, fik først min første mens efter 4 mdr. fødte vores skønne søn 3 mdr. før jeg blev 24, har lige været ved lægen idag og venter nu barn nummer 2 bliver 27 i næste måned..

Er såååååå glad 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2010

Oktoberbaby09

Var 18 år da jeg blev gravid. Smed p-pillerne og 1 måned efter var der 2 streger

Anmeld

26. august 2010

isimaven

Blev 24 2 1/2 måned efter jeg fik min datter så 23 da jeg blev gravid, det tog 1-2 mdr. at blive gravid. Anden gang var jeg 27 og det tog 14 dage at blive gravid med ham. Her tredje gang var jeg 30 år og det tog 3 mdr. skal have endnu en pige til november

Anmeld

26. august 2010

Kamilla-m

Maalene skriver:

Kunne egentlig godt tænke mig at de, hvordan alderen fordeler sig

I må også meget gerne fortælle hvor lang tid det tog inden det lykkedes i den alder

jeg var 16år da jeg blev gravid første gang, det skete i første hug hvis man kan sige det sådan . det kom der så den skønneste dreng Lucas ud af som snart bliver tre år .

- anden gang jeg blev gravid var jeg 19år, og 11 dage efter jeg blev tyve fødte jeg den skønneste pige Mathilde som er en mdr det har taget knap et år at blive gravid med hende .

Anmeld

26. august 2010

Liljesilas

Jeg blev gravid som 23 årig og fødte som 24 årig. Jeg kan mærke det er helt perfekt alder for mig  Kunne ikke ønske mig det tidliger, men vil også gerne være en ung mor - og det føler jeg stadig jeg er som 24 årig.

Anmeld

27. august 2010

Brams

MoarHvidovre skriver:

Så kan livet da bare ikke blive mere fantastisk  

Nej du har ret, man er bare helt igennem lykkelig

God weekend.

Anmeld

29. august 2010

grube1984

Jeg blev gravid som 24 årig og fødte da jeg var fyldt 25... Helt fin alder for mig

Anmeld

29. august 2010

Mira0911

23 år og det tog under 3 mdr at blive gravid.

Anmeld

29. august 2010

B&J

jeg var 22 da jeg blev gravid og 2 dage efter han blev født blev jeg 23

Anmeld

12. september 2010

Slettet

Jeg var 20 år da jeg blev gravid og fødte så min datter som 21-årig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.