Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg var 23 første gang jeg blev gravid, det tog 6 mdr. fra jeg havde smidt pillerne, fik først min første mens efter 4 mdr. fødte vores skønne søn 3 mdr. før jeg blev 24, har lige været ved lægen idag og venter nu barn nummer 2 bliver 27 i næste måned..
Er såååååå glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Var 18 år da jeg blev gravid. Smed p-pillerne og 1 måned efter var der 2 streger
Maalene skriver: Kunne egentlig godt tænke mig at de, hvordan alderen fordeler sig I må også meget gerne fortælle hvor lang tid det tog inden det lykkedes i den alder
Kunne egentlig godt tænke mig at de, hvordan alderen fordeler sig I må også meget gerne fortælle hvor lang tid det tog inden det lykkedes i den alder
jeg var 16år da jeg blev gravid første gang, det skete i første hug hvis man kan sige det sådan . det kom der så den skønneste dreng Lucas ud af som snart bliver tre år .
- anden gang jeg blev gravid var jeg 19år, og 11 dage efter jeg blev tyve fødte jeg den skønneste pige Mathilde som er en mdr det har taget knap et år at blive gravid med hende .
Jeg blev gravid som 23 årig og fødte som 24 årig. Jeg kan mærke det er helt perfekt alder for mig Kunne ikke ønske mig det tidliger, men vil også gerne være en ung mor - og det føler jeg stadig jeg er som 24 årig.
MoarHvidovre skriver: Så kan livet da bare ikke blive mere fantastisk
Så kan livet da bare ikke blive mere fantastisk
Nej du har ret, man er bare helt igennem lykkelig
God weekend.
23 år og det tog under 3 mdr at blive gravid.
jeg var 22 da jeg blev gravid og 2 dage efter han blev født blev jeg 23
Jeg var 20 år da jeg blev gravid og fødte så min datter som 21-årig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128