Hvor gamle var I, da I blev gravide første gang? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Malonde1985

Jeg har stemt 20. Var 21 da jeg fødte min første pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Mai-Britt

Jeg var 27 da jeg blev gravid første gang. Vi havde prøvet i knap 8 måneder før det lykkes. Anden gang jeg blev gravid, lykkes det i første førsøg, så man kan ikke helt regne med at det går som første gang :-)

Anmeld

25. august 2010

Camillee

Jeg har stemt 19 år ,
jeg var 19 da jeg blev gravid er dog blevet 20 (: og vi venter en lille dreng her den 3 oktober .
Han var ikke planlagt men en ønskebarn fra den dag  jeg stod med den positive test (:
Vi valgte at beholde vores baby , vi har været sammen i lidt over 4 år nu og glæder os meget  .

Anmeld

25. august 2010

MorTilGustav

Jeg var 24 og det var en kæmpe surprise.. Det er mig stadig et mysterium hvordan jeg blev gravid men det må enten have været dagen inden jeg skulle have min menses eller mens jeg tog p-piller  

Anmeld

25. august 2010

TbCp

28 da jeg blev gravid... det skete i første forsøg.

Anmeld

25. august 2010

Dansker I Holland

Hej Jeg blev gravid første gang (ikke planlagt) da jeg var 20 og var 21 da jeg fødte. Anden gang var jeg 23 og 23 da jeg fødte. Nu her er jeg blevet gravid i februar og jeg er 26 år. Fik en MA efter anden gang jeg blev gravid, da det ikke lige var optimalt på det tidspunkt da eksen og jeg var ved at gå fra hinanden. Men venter nu spændt nummer 3 som jeg har med min dejlige kæreste og vi har været sammen i lidt over 1 år

Knus Sussie 28+2

Anmeld

25. august 2010

Banditten´s mor

Jeg var 33 da jeg blev gravid. Jeg stoppede med p-piller i slut november og testede positiv i maj, så et lille ½ års tid. Og jeg har kun en æggeleder... Den blev fjernet pga en graviditet uden for livmoderen, så jeg blev osse gravid da jeg var 31. Det var så et kondom der sprang...

Anmeld

25. august 2010

bøgelund

21 da jeg blev gravid, men er lige blevet 22. Skal føde først i januar. (: Der gik max 14 dage. så temmelig hurtigt.. 

Anmeld

25. august 2010

mybaby-girl

Jeg var 20 år og det tog næsten et år før vi blev gravide ..

Jeg blev gravid i januar og havde fødselsdag i februar så er i dag 21 år, men har stemt 20 år

Vi venter en dreng til Oktober

Anmeld

25. august 2010

PeruBaby

Jeg har stemt 28. Er nu gravid med vores første barn, som jeg skal føde til januar. Jeg stoppede med p-piller ca. 1 år før jeg blev gravid, men det var mere for at give kroppen en pause før vi skulle i gang med projekt baby, da jeg har taget p-piller i omkring 13 år. Vi har siden jeg stoppede brugt kondom, men har - for at være helt ærlig - ikke været lige gode til at få det på fra starten, og så kan man jo i virkeligheden lige så godt lade være. Jeg blev gravid i april. Det var ikke helt planlagt, men absolut ikke uønsket, da vi gerne ville have været i gang med babyprojektet fra juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.