Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Kamilla-m

NatasjaL skriver:

vi har da også " aflatsnings familie " til vores datter det er bare hendes farmor, da de bor i den anden ende at landet, så har de hende hver 3 weekend, det kan jeg da bestemt heller ikke se noget forkert i. de skal da også lære deres barnebarn at kende og have lov til at se hende

! - ja intet forkert i det da!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

TineA

linselouise skriver:

Det kan du jo ikke sammenligne!!! Et par kilo for meget på din krop, går jo ikke ud over dit barn, på samme måde som røg lige ind i hovedet på et barn gør!!!

Lige præcis , var lige ved at skrive det samme!

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MortilMogL skriver:

kan du have helt ret i, men det berittigere ikke folk til at sidde svine mig eller nogen af de andre fra DUM til! føj, de burde skamme sig!s;. selvf, men det vidste jeg desværre ikke da jeg sagde ja, tænkte som jer 'nu skal jeg satme vise at man ikke behøver være en dårlig mor' som mange af de andre er fremstillet til, hvilken jeg kan se nu at de reel ikke er!s;. alle har deres fejl og problemer, men at det KUN er det der kommer i tv er ikke fair overfor nogen, sandtv burde også vise seerne at det også er dejlige stunner og gode dage med børnene og andet, i stedet for KUN negavigt!s;. derfor har jeg meldt mig ud,

nej, ingen skal svine andre til... hverken medvirkende i et tv-program eller nogen andre! jeg tror (desværre) bare I er nødt til at finde Jer i en hårdere medfart end os der ikke medvirker i et tv-program... Selvom vi i DEN grad også begår fejl

Og jeg synes det er rigtig godt for Jer at I melder Jer ud når I ikke føler Jer retfærdigt behandlet!

Jeg vil faktisk opfodre dig til at oprette en tråd for at aflive alle de rygter ikke kun for din skyld.. også for andre dum-deltageres skyls og bestemt for alle seernes skyld! vi fortjener alle at kende sandheden

Knus

p.s. synes i øvrigt det er fedt vi har så mange dum-deltagere herinde

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Caroline86 skriver:

nej, ingen skal svine andre til... hverken medvirkende i et tv-program eller nogen andre! jeg tror (desværre) bare I er nødt til at finde Jer i en hårdere medfart end os der ikke medvirker i et tv-program... Selvom vi i DEN grad også begår fejl

Og jeg synes det er rigtig godt for Jer at I melder Jer ud når I ikke føler Jer retfærdigt behandlet!

Jeg vil faktisk opfodre dig til at oprette en tråd for at aflive alle de rygter ikke kun for din skyld.. også for andre dum-deltageres skyls og bestemt for alle seernes skyld! vi fortjener alle at kende sandheden

Knus

p.s. synes i øvrigt det er fedt vi har så mange dum-deltagere herinde

ved ikke hvordan man gør det .

Anmeld

25. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

HAHAHAHAH skat, hvor er du sød

- du skal gå ind i 'debat' og finde en katekori, og så vælge, opret emne , tror jeg der står

Anmeld

25. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MortilMogL skriver:

Dét kan jeg da lære dig

Du går op og klikker på "debat" oppe i toppen (under din brevkasse) og der vælger du så en af de mange debatgrupper (jeg foreslår dig "ordet er frit")...  Så er der en stor grøn knap der hedder "opret nyt emne" og den klikker du bare på og så skriver du, ligesom når du skriver et svar i en anden debat

Hvis du går ned under boksen har du så også forskellige muligheder for at skrive som anonym, lade andre svare anonymt, afstemning osv..

knus

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

HAHAHAHAH skat, hvor er du sød

- du skal gå ind i 'debat' og finde en katekori, og så vælge, opret emne , tror jeg der står

. vi kan lave et sammen line skat? - er så dårlig til at skrive sådan noget?<3

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Caroline86 skriver:

Dét kan jeg da lære dig

Du går op og klikker på "debat" oppe i toppen (under din brevkasse) og der vælger du så en af de mange debatgrupper (jeg foreslår dig "ordet er frit")...  Så er der en stor grøn knap der hedder "opret nyt emne" og den klikker du bare på og så skriver du, ligesom når du skriver et svar i en anden debat

Hvis du går ned under boksen har du så også forskellige muligheder for at skrive som anonym, lade andre svare anonymt, afstemning osv..

knus

haha d: tak

Anmeld

25. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

. vi kan lave et sammen line skat? - er så dårlig til at skrive sådan noget?<3

eg er ligeså dårlig smukke

Anmeld

25. august 2010

pussepige

Så dårlige er i vel heller ikke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.