Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Ni-ko-li-ne

MortilMogL skriver:

jeg taler ordentligt når det passer mig! . DU tiltalte ikke mig ordentligt og jeg tiltaler IKKE dig ordentligt. det er noget forbandene pis du sidder og har gang i! s;.

- hvordan ville du have det hvis det var dig? s;

det var ikke Michella der ikke tiltalte dig ordentligt fra begyndelsen af....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Barbamama

Sabina92 skriver:

Stemmingen i denne debat var lige falden til ro..

Der er ingen grund til at piske en stemming op igen

okay jeg pisker en stemning op? Hun skrev til en anden at hun skulle holde kæft? Synes da egentlig ikke mit indlæg var ubehøvlet men okay.... farvel igen....

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

lisesp83 skriver:

Hvis den var, så havde jeg skrevet dit navn..

Nej, jeg mener generelt...

Ok - jeg spurgte kun, fordi du havde citeret noget, som var skrevet til mig.

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

michella80 skriver:

Ved du hvad jeg når ikke langt her kan jeg mærke..... Gosh  Det gider jeg sgu ikke bruge mere tid på. Gør hvad du vil. Karma siger jeg bare.

ih. nogen flotte ord du kan . burde du ikke lige ta dig lidt sammen? 30år, og så sidder du og tror du er min mor, eller kongen af denne hjemme side, jeg har ret til at blande mig og skrive præcis hvad det passer mig, når det er MIG debatten omhandler! du skulle hellere pakke sydfrugterne og blande dig uden om .

Anmeld

25. august 2010

Ni-ko-li-ne

MortilMogL skriver:

enig smukke :i. tak for igår forresten .

ja hun skal bare holde den store røv hun sidder på lukket . en hver idiot vil da selvf helst ha at man siger tingene til vedkommenede, i stedet for man sidder og leger 12år, fordi de andre er en flok fjolser, behøver hun sku da ikke være det, så lige i hendes profil 30år OMG, at hun gider bruge sin tid på det, burde hun jo sådan set være for gammel til.

hey.... du bryder dig ikke om at blive det du kalder "svinet til" hvad er ideen så i at du selv gør det samme????

Anmeld

25. august 2010

Sabina92

MortilMogL skriver:

enig smukke :i. tak for igår forresten .

ja hun skal bare holde den store røv hun sidder på lukket . en hver idiot vil da selvf helst ha at man siger tingene til vedkommenede, i stedet for man sidder og leger 12år, fordi de andre er en flok fjolser, behøver hun sku da ikke være det, så lige i hendes profil 30år OMG, at hun gider bruge sin tid på det, burde hun jo sådan set være for gammel til.

Selv tak smukke (: Det var hyggeligt, bare ærgeligt jeg er syg s;

- Ved sgu ikke hvad der sker i hovedet på folk

Såå har vi andre noget at grine af , tssh tsk

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Ni-ko-li-ne skriver:

det var ikke Michella der ikke tiltalte dig ordentligt fra begyndelsen af....

sagde jeg heller ikke :-*

Anmeld

25. august 2010

Ni-ko-li-ne

MortilMogL skriver:

ih. nogen flotte ord du kan . burde du ikke lige ta dig lidt sammen? 30år, og så sidder du og tror du er min mor, eller kongen af denne hjemme side, jeg har ret til at blande mig og skrive præcis hvad det passer mig, når det er MIG debatten omhandler! du skulle hellere pakke sydfrugterne og blande dig uden om .

nåh men så har andre jo også ret til at skrive præcis det de vil....

come on...

Anmeld

25. august 2010

Ni-ko-li-ne

MortilMogL skriver:

sagde jeg heller ikke :-*

jo, du skrev at hun fra begyndelsen af ikke tiltalte dig ordentligt... og hun havde ikke skrevet til/om dig før det...

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Sabina92 skriver:

Selv tak smukke (: Det var hyggeligt, bare ærgeligt jeg er syg s;

- Ved sgu ikke hvad der sker i hovedet på folk

Såå har vi andre noget at grine af , tssh tsk

ja det var ærgeligt /:.

- ja det har vi HAHA!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.