Caroline86 skriver:
Jeg tror alle er enige om at der er MASSER af kvinder ude i verden som ikke er gode mødre! Og det er sådan set fuldstændig irelevant hvem der er gode og dårlige mødre i det virkelige liv.
Som seer af et tv-program forholder man sig til de viste ting - på godt og ondt! DUM er et program mange af vores brugere herinde ser og forholder sig til. Det er uden tvivl uheldigt at I som familier bliver udstillet på uheldige måder og derved fremstår anderledes end i reelt set er. Men du/I må da også kunne forstå hvorfor man forholder sig til det viste og ikke til det uviste? 
Det er altid nemt at pege fingre af andre! Og det er jo også derfor den slags programmer bliver lavet - underholdning! Debatskabende! Tænk på Big Brother deltagerne som man fulgte "24/7".. hvad varede et afsnit? én time? Og hvordan skal man kunne bedømme hvilke personer de er når de IKKE er spærret inde i et hus? Det kan man ikke.. og DERFOR forholder mig sig til det viste og reagerer på det! Ganske som tiltænkt...
Tænk på Sydney Lee og den medfart han har fået? 
Er der reelt nogen herinde som kender ham? Jeg tror det ikke.. men manden har sgu fået nogle hak i tuden og kommentarer med på vejen! 
Personligt ville jeg aldrig melde mig til et reality program. Af den simple årsag at jeg VED de manipulerer og fremstiller én præcis som det passer dem! Og jeg ville bare ikke have lyst til at blive udstillet som én jeg ikke er...
Tror du bliver nødt til at se de her debatter som en debat om alt muligt andet. Man forholder sig (som skrevet mange gange) kun til det man ser! Og det er derfor også det er bliver debatteret (om det så er rigtigt eller forkert er en anden diskussion). DUM skal betragtes som noget fiktivt når man læser de her debatter.. Betragtes som et program med manuskript, for det er planlagt grundt af sandtv hvordan de forskellige familier skal fremstilles.
Jeg kan godt forstå du bliver såret hvis du bliver personligt angrebet!!!! Men jeg tror bare du er nødt til at betragte de her indlæg som andet en angreb. For jeg tror ikke de er ment som angreb! Bestemt ikke!
Og alternativt kan du undgå de debatter der omhandler DUM, for du undgår ikke er det bliver diskuteret på godt og ondt 
Ligesom du heller ikke kan forhindre magasiner, tidsskrifter osv i at skrive ting der ikke passer!
Håber du forstår hvad jeg mener med mit meget lange svar 

Det gælder i øvrigt også for alle andre læsere og brugere herinde!
Mange knus Caroline