Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Ranarupta

du kunne jo evt spørge mig selv hvis du godt ku tænkte dig at vide det i stedet for at sidde og lytte til slader ?

Ja, det kunne jeg da. Vidste bare ikke, at du var her For så havde jeg skam spurgt dig.

Nu har jeg så læst dit indlæg, hvor du fortæller hvorfor. Og det synes jeg skam er helt forståeligt. De fleste familier har familie og venner at trække på, når de har behov for at få passet barn el. lignende. Men det er der jo også nogle, der ikke har.

Grunden til at jeg spurgte var, at jeg ikke så hele afsnittet af DUM igår og derfor tænkte, at seerne fik det at vide i begyndelsen af afsnittet. Desuden har jeg selv være aflastningsperson for en dreng med Aspergers, så jeg var bare nysgerrig.

Håber ikke, at du tog mit spørgsmål som fiskeri efter sladder.

Min anden kommentar om Christina kan måske tolkes som sladder. Det er det ikke. Det er bare en mavesur kommentar , da jeg ikke synes, at det virker som om, hun virkelig vil gøre alt i sin magt for at hjælpe Maja. For så ville hun ikke være negativ omkring de ting, der er sat i værk for at udrede problemet. (I mine øjne.)

Vh, Karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Ranarupta

lisesp83 skriver:

Folk følger bare strømmen, uden egentlig at vide hvad der ligger bag. Ærgeligt.

Var denne møntet på mig? I så fald, må du gerne forklare, da jeg så ikke forstår, hvad du mener...

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

eg er ligeså dårlig smukke

skal vi hjælpes? .

Anmeld

25. august 2010

tumle81

Caroline86 skriver:

Jeg tror alle er enige om at der er MASSER af kvinder ude i verden som ikke er gode mødre! Og det er sådan set fuldstændig irelevant hvem der er gode og dårlige mødre i det virkelige liv.

Som seer af et tv-program forholder man sig til de viste ting - på godt og ondt! DUM er et program mange af vores brugere herinde ser og forholder sig til. Det er uden tvivl uheldigt at I som familier bliver udstillet på uheldige måder og derved fremstår anderledes end i reelt set er. Men du/I må da også kunne forstå hvorfor man forholder sig til det viste og ikke til det uviste?

Det er altid nemt at pege fingre af andre! Og det er jo også derfor den slags programmer bliver lavet - underholdning! Debatskabende! Tænk på Big Brother deltagerne som man fulgte "24/7".. hvad varede et afsnit? én time? Og hvordan skal man kunne bedømme hvilke personer de er når de IKKE er spærret inde i et hus? Det kan man ikke.. og DERFOR forholder mig sig til det viste og reagerer på det! Ganske som tiltænkt...

Tænk på Sydney Lee og den medfart han har fået? Er der reelt nogen herinde som kender ham? Jeg tror det ikke.. men manden har sgu fået nogle hak i tuden og kommentarer med på vejen!

Personligt ville jeg aldrig melde mig til et reality program. Af den simple årsag at jeg VED de manipulerer og fremstiller én præcis som det passer dem! Og jeg ville bare ikke have lyst til at blive udstillet som én jeg ikke er...

Tror du bliver nødt til at se de her debatter som en debat om alt muligt andet. Man forholder sig (som skrevet mange gange) kun til det man ser! Og det er derfor også det er bliver debatteret (om det så er rigtigt eller forkert er en anden diskussion). DUM skal betragtes som noget fiktivt når man læser de her debatter.. Betragtes som et program med manuskript, for det er planlagt grundt af sandtv hvordan de forskellige familier skal fremstilles.

Jeg kan godt forstå du bliver såret hvis du bliver personligt angrebet!!!! Men jeg tror bare du er nødt til at betragte de her indlæg som andet en angreb. For jeg tror ikke de er ment som angreb! Bestemt ikke!

Og alternativt kan du undgå de debatter der omhandler DUM, for du undgår ikke er det bliver diskuteret på godt og ondt

Ligesom du heller ikke kan forhindre magasiner, tidsskrifter osv i at skrive ting der ikke passer!

Håber du forstår hvad jeg mener med mit meget lange svar

Det gælder i øvrigt også for alle andre læsere og brugere herinde!

Mange knus Caroline

Godt skrevet

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Ranarupta skriver:

Ja, det kunne jeg da. Vidste bare ikke, at du var her For så havde jeg skam spurgt dig.

Nu har jeg så læst dit indlæg, hvor du fortæller hvorfor. Og det synes jeg skam er helt forståeligt. De fleste familier har familie og venner at trække på, når de har behov for at få passet barn el. lignende. Men det er der jo også nogle, der ikke har.

Grunden til at jeg spurgte var, at jeg ikke så hele afsnittet af DUM igår og derfor tænkte, at seerne fik det at vide i begyndelsen af afsnittet. Desuden har jeg selv være aflastningsperson for en dreng med Aspergers, så jeg var bare nysgerrig.

Håber ikke, at du tog mit spørgsmål som fiskeri efter sladder.

Min anden kommentar om Christina kan måske tolkes som sladder. Det er det ikke. Det er bare en mavesur kommentar , da jeg ikke synes, at det virker som om, hun virkelig vil gøre alt i sin magt for at hjælpe Maja. For så ville hun ikke være negativ omkring de ting, der er sat i værk for at udrede problemet. (I mine øjne.)

Vh, Karina

også helt iorden. synes bare MANGE har rigtig rigtig tralvt .

Anmeld

25. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

skal vi hjælpes? .

jep (:

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

jep (:

kan vi ikke lige skrive over msn med det?s;

det er nemmest skat, sender lige min msn på face .

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

MortilMogL skriver:

også helt iorden. synes bare MANGE har rigtig rigtig tralvt .

Ja, det har de også. 

Og jeg vil da gerne indrømme, at jeg indimellem også lader mig rive med. For jeg kan virkelig blive gal, når det handler om børn...

Fx. er der lige startet et Kanal4-program, der hedder "Kunsten at overleve som barn". Og nogle af forældrene fik virkelig mit pi* i kog igår.

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Ranarupta skriver:

Ja, det har de også. 

Og jeg vil da gerne indrømme, at jeg indimellem også lader mig rive med. For jeg kan virkelig blive gal, når det handler om børn...

Fx. er der lige startet et Kanal4-program, der hedder "Kunsten at overleve som barn". Og nogle af forældrene fik virkelig mit pi* i kog igår.

jamen det er ikke sikkert virkeligheden er sådan!

sandtv er virkelig dårlig til at lave reelbillede af hverdagen, den hverdag i tv med os er ikke den hverdag vi har hjemme s;.

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

MortilMogL skriver:

jamen det er ikke sikkert virkeligheden er sådan!

sandtv er virkelig dårlig til at lave reelbillede af hverdagen, den hverdag i tv med os er ikke den hverdag vi har hjemme s;.

Nej, jeg er godt klar over det. Men for at tage et eksempel fra et af "dine" klip, så kan jeg ikke forstå, at du ryger, når du er gravid. Jeg bliver ret ked af at se det. MEN jeg har heller aldrig været ryger og afhængig af nikotin og jeg ved fra nogle i omgangskredsen, at det er utroligt svært at slippe af med.

Men jeg synes, at det er rigtigt godt, at I fx. prøver hypnose. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.