Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

jeg havde sådan håbet, lige indtil tinus(staves) rediktionchefen ringede igår, og sagde hun ville virkelig håbe vi ændrede mening, så hun ville ringe om 14 dage s;. ORRRRRRRK!

bare bliv ved med at sige nej, og sige du melder dem hvis de ik stopper!

var det ikke det sabrinas mor gjorde? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

pussepige

pussepige skriver:

Kan virkelig ikke forstå at folk sidder og "sviner" andre til her inde fordi de har set nogle klip af deres liv på tv.. I kender jo ikke personerne selv og ved jo overhovedet ikke hvordan de endelig er..

Hvordan mon man selv ville have det ved at sidde og læse folk skrive sådan noget om en selv..

Bare lige en tanke herfra.

Vil bare lige sige at det var ikke for at skabe en vild debat herinde mere fordi jeg synes det er synd for de mennesker som blir omtalt som de gør.. Alle folk har ret til at ytre sine meninger og holdninger men nogen gange skal man bare lige tænke sig om inden man skriver noget. Da man sagtens kan gå hen og såre nogen mennesker rigtig meget..

Anmeld

25. august 2010

lisesp83

pussepige skriver:

Vil bare lige sige at det var ikke for at skabe en vild debat herinde mere fordi jeg synes det er synd for de mennesker som blir omtalt som de gør.. Alle folk har ret til at ytre sine meninger og holdninger men nogen gange skal man bare lige tænke sig om inden man skriver noget. Da man sagtens kan gå hen og såre nogen mennesker rigtig meget..

Så ENIG!!

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Caroline86 skriver:

Jeg tror alle er enige om at der er MASSER af kvinder ude i verden som ikke er gode mødre! Og det er sådan set fuldstændig irelevant hvem der er gode og dårlige mødre i det virkelige liv.

Som seer af et tv-program forholder man sig til de viste ting - på godt og ondt! DUM er et program mange af vores brugere herinde ser og forholder sig til. Det er uden tvivl uheldigt at I som familier bliver udstillet på uheldige måder og derved fremstår anderledes end i reelt set er. Men du/I må da også kunne forstå hvorfor man forholder sig til det viste og ikke til det uviste?

Det er altid nemt at pege fingre af andre! Og det er jo også derfor den slags programmer bliver lavet - underholdning! Debatskabende! Tænk på Big Brother deltagerne som man fulgte "24/7".. hvad varede et afsnit? én time? Og hvordan skal man kunne bedømme hvilke personer de er når de IKKE er spærret inde i et hus? Det kan man ikke.. og DERFOR forholder mig sig til det viste og reagerer på det! Ganske som tiltænkt...

Tænk på Sydney Lee og den medfart han har fået? Er der reelt nogen herinde som kender ham? Jeg tror det ikke.. men manden har sgu fået nogle hak i tuden og kommentarer med på vejen!

Personligt ville jeg aldrig melde mig til et reality program. Af den simple årsag at jeg VED de manipulerer og fremstiller én præcis som det passer dem! Og jeg ville bare ikke have lyst til at blive udstillet som én jeg ikke er...

Tror du bliver nødt til at se de her debatter som en debat om alt muligt andet. Man forholder sig (som skrevet mange gange) kun til det man ser! Og det er derfor også det er bliver debatteret (om det så er rigtigt eller forkert er en anden diskussion). DUM skal betragtes som noget fiktivt når man læser de her debatter.. Betragtes som et program med manuskript, for det er planlagt grundt af sandtv hvordan de forskellige familier skal fremstilles.

Jeg kan godt forstå du bliver såret hvis du bliver personligt angrebet!!!! Men jeg tror bare du er nødt til at betragte de her indlæg som andet en angreb. For jeg tror ikke de er ment som angreb! Bestemt ikke!

Og alternativt kan du undgå de debatter der omhandler DUM, for du undgår ikke er det bliver diskuteret på godt og ondt

Ligesom du heller ikke kan forhindre magasiner, tidsskrifter osv i at skrive ting der ikke passer!

Håber du forstår hvad jeg mener med mit meget lange svar

Det gælder i øvrigt også for alle andre læsere og brugere herinde!

Mange knus Caroline

kan du have helt ret i, men det berittigere ikke folk til at sidde svine mig eller nogen af de andre fra DUM til! føj, de burde skamme sig!s;. selvf, men det vidste jeg desværre ikke da jeg sagde ja, tænkte som jer 'nu skal jeg satme vise at man ikke behøver være en dårlig mor' som mange af de andre er fremstillet til, hvilken jeg kan se nu at de reel ikke er!s;. alle har deres fejl og problemer, men at det KUN er det der kommer i tv er ikke fair overfor nogen, sandtv burde også vise seerne at det også er dejlige stunner og gode dage med børnene og andet, i stedet for KUN negavigt!s;. derfor har jeg meldt mig ud,

Anmeld

25. august 2010

Kb

MortilMogL skriver:

det er den simple årsag at vores familie bor i den anden ende af Nordjylland og jeg snakker ikke med min mor og daniel snakker ikke med hans far, + daniels mor har tre helt små hjemmeboende børn, og min far er selvstændig, hvilken resultere i at de ikke kan passe vores børn hvis vi eks skal noget, f.eks inderflytterfest eller lignede! s; så snakkede vi med kommunen om vores dilemma, og de forslog så en aflastning, og med det samme sagde jeg NEJ TAK! men efter jeg hørte mere om det synes vi at det var en fin ide, netop så vi også kunne være uden børn engang i mellem!s; i starten skal det være hver anden weekend, og efter det trapper man så ned, lucas er der ude når vi har brug for det og ikke mere! så reel er det ikke værre end andre folk får sine børn passet hos sine forældre/bedsteforældre, forskellen er bare at den familie er betalt til at gøre det!

Jamen det er jo ikke så slemt. Det skulle du da bare have skrevet til at starte med

Når man er ung har man en tendens til altid at skulle forsvare sig selv. Tror det vel egentlig bunder i en form for usikkerhed. En usikkerhed ALLE unge har og som nok bliver endnu tydeligere når man oven så i købet bliver forældre.

Mit råd til dig: Luk ørene (i det her tilfælde øjnene) for det der bliver sagt om dig. Vær ligeglad. fokuser på dit liv som det er nu og spild ikke mere tid på at forsvare hvad du gjorde/ikke gjorde tidligere.

Du har, på et tidspunkt, valgt at være en offentlig person igennem et tv-program. Med det følger der konsekvenser og reaktioner. Det skulle du have tænkt på da du meldte dig. Gør dit for at modbevise rygterne og se frem ad....

Lærer aldrig at forstå nogen frivilligt melder sig til det program - de ved de vil blive udstillet og at andre vil pege fingre af dem.  

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

bare bliv ved med at sige nej, og sige du melder dem hvis de ik stopper!

var det ikke det sabrinas mor gjorde? (:

jo haha

Anmeld

25. august 2010

Millesmammi

MortilMogL skriver:

jo haha

og de har ladet hende være lige siden .

Anmeld

25. august 2010

NatasjaL

vi har da også " aflatsnings familie " til vores datter det er bare hendes farmor, da de bor i den anden ende at landet, så har de hende hver 3 weekend, det kan jeg da bestemt heller ikke se noget forkert i. de skal da også lære deres barnebarn at kende og have lov til at se hende

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Kb skriver:

Jamen det er jo ikke så slemt. Det skulle du da bare have skrevet til at starte med

Når man er ung har man en tendens til altid at skulle forsvare sig selv. Tror det vel egentlig bunder i en form for usikkerhed. En usikkerhed ALLE unge har og som nok bliver endnu tydeligere når man oven så i købet bliver forældre.

Mit råd til dig: Luk ørene (i det her tilfælde øjnene) for det der bliver sagt om dig. Vær ligeglad. fokuser på dit liv som det er nu og spild ikke mere tid på at forsvare hvad du gjorde/ikke gjorde tidligere.

Du har, på et tidspunkt, valgt at være en offentlig person igennem et tv-program. Med det følger der konsekvenser og reaktioner. Det skulle du have tænkt på da du meldte dig. Gør dit for at modbevise rygterne og se frem ad....

Lærer aldrig at forstå nogen frivilligt melder sig til det program - de ved de vil blive udstillet og at andre vil pege fingre af dem.  

kan kun give dig ret, jeg er SÅ ligeglad .

synes måske bare folk skal vide sandheden om sandtv

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Millesmammi skriver:

og de har ladet hende være lige siden .

ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.