Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.954 visninger
119 svar
0 synes godt om
24. august 2010

Lulle25

Er simpelthen ved at få fniller over de 2 ikke kan stoppe med at ryge, de ryger jo hele tiden... Åh så tænk da på dit barn der har astma og det ufødte barn.

Og moderen til Maja hun er bare så d..

Nå måtte bare lige ud med det

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2010

sarahb

at de ikke kan stoppe med at ryge når deres søn har astma, er simplethen så latterligt og viser bare deres behov udgør en større andel end sønnens.. Det gør mig rasende...

Jeg er selv x ryger, stoppede da jeg blev gravid, til trods for min mand stadig er ryger (udenfor!!!)

Anmeld

24. august 2010

Frk. Himmelblå

Forstår heller ikke parret der.

1) Få et barn

2) Få en aflastningsfamilie til barn

3) Få et barn mere

Og så den der lud-dovne indstilling til rygestoppet (vi lader lige smøgerne ligge i skuffen, for vi falder jo måske i ). 

Men det er vel også en del af castingen til programmet - Der skal være lidt at forarges over 

Anmeld

24. august 2010

Lulle25

Ja jeg er bare imponeret over hvor lad man kan være overfor sine børn. Er selv x ryger og har bare tænkt på mine børn i stedet for mig selv...

og ja hvad sker der for det med en aflastningsfamilie til drengen og så venter man nr. 2. Normalt er jeg ikke den der skriver, men i aften blev det bare for meget...

Anmeld

24. august 2010

michella88

Var selv dybt afhængig under hele min graviditet, og røg nogle gange lidt for meget, selvom jeg gjorde en stor indsats for at skære ned. Så jeg forstår dem godt på det punkt at være afhængig og ikke have vilje nok, for den afhængighed kan virkelig være stærk, så stærk man ikke kan vælge de rigtige valg-

Stoppede dog med at ryge den dag min datter blev født, og har ikke røget siden, men min pointe er: jeg forstår dem sku godt på nogle punkter-

Anmeld

24. august 2010

charlottekri

jeg kender et par der har tilsammen 5 børn, hvoraf de 4 (!) er i aflastning... den ene er kun hjemme hver 2. weekend... den mindste er ikke gammel nok endnu...

Anmeld

24. august 2010

Tynen

Lulle25 skriver:

Ja jeg er bare imponeret over hvor lad man kan være overfor sine børn. Er selv x ryger og har bare tænkt på mine børn i stedet for mig selv...

og ja hvad sker der for det med en aflastningsfamilie til drengen og så venter man nr. 2. Normalt er jeg ikke den der skriver, men i aften blev det bare for meget...

Så glæd dig til tirsdags afsnittet i næste uge.. Du DØR simpelthen lidt indvendigt imens det ruller over skærmen

Anmeld

24. august 2010

Nadia&Daniel

Kæmpe ØV - fik ikke set det.. Nogle som ved hvornår det bliver genudsendt??

Anmeld

24. august 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
Nadia&Daniel skriver:

Kæmpe ØV - fik ikke set det.. Nogle som ved hvornår det bliver genudsendt??

På søndag kl 21

Anmeld

24. august 2010

Nadia&Daniel

Mamman skriver:

På søndag kl 21

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.