Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Sabina92

wamse skriver:

ej ro på de damer Man kan vel godt ytre sine meninger yden at lave personangreb??????? Jeg synes da heller ikke det virker som det bedste at ryge i nærheden af et astma børn, som det altså vises på tv, men jeg er da heller ikke i tvivl om at man bliver fremstillet som de vil have det ved Sandtv.

Det har du helt ret i

- Men syntes ikke det giver nogen ret tl at skrive om natasja på den måde, hun ikke kan passe lucas osv.

Selvom hun ved at folk de har meninger og hun siger fuck det. Så rammer det altså alligevel. Jeg vil selv blive smadder ked af det, hvis det var mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Kamilla-m

SeptemberBaby skriver:

Ups, var ikke klar over, at der var DUM-medvirkende på Baby.dk

Jeg har skrevet en kommentar tidligere omkring programmet - at jeg ikke forstår parret, der ikke kan stoppe med at ryge. Men tænkte det bestemt ikke som en dialog med de medvirkende, men som en kommentar/snik snak til noget, jeg havde set i tv.

Det er klart, man kommenterer anderledes på tv-udsendelser end på oplevelser IRL. Og skulle jeg sige min mening direkte til et forældrepar, ville jeg naturligvis gøre det anderledes. Men nu var min kommentar heller ikke til dem, men til debatten generelt. Vi snakker jo om tv, som vi snakker om vejret.

Jeg synes skisme, det er trist, hvis kanal 4 spinner fremstillingen af familier således, at vi KUN får de negative sider at se. Hvis det virkelig er tilfældet, vil jeg da droppe programmet. - Men synes bare, at nogen fremstilles ganske sympatisk. - Er det mon intentionel klassisk dramaturgi, at vi skal have helte at holde af og skurke at hade?

Hmm, jeg føler mig lidt manipuleret, men er også i tvivl om, hvad der er op og ned. 

Og så vil jeg gerne sige undskyld, hvis min snik snak-sladder har såret nogen. Det var i hvert fald ikke intentionen herfra!

hm, hvordan ville du have det hvis det var dig selv der blevet skrevet sådan om? .

- jeg kan også KUN sige at jeg IKKE er med mere, fordi de udstiller som de gør, ved også Line, Inge Og rebecza ikke er med mere, temmelig sikkert af samme grund .

Anmeld

25. august 2010

L.J.L

MortilMogL skriver:

ja det må du

du kan lige skrive en privatbesked .. gider ikke hele denne mølle skal vide noget om mit liv når de ikke kan spørge mig selv .

Hej Natasja.

Måske det alligevel var en god ide at forklare det ude i det åbne forum, så du undgår flere af de negative kommentarer for fremtiden?

Anmeld

25. august 2010

L.J.L

Sabina92 skriver:

Hendes kommentar lyder lige så latterlig.. det er der jeg vil hen med det.

- Det er noget så umodnet det der sker i den debat lige pt.

Man kan ikke bare dømme dem for et lille klip på 2min.....

Ok, så er jeg med

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

linselouise skriver:

Hej Natasja.

Måske det alligevel var en god ide at forklare det ude i det åbne forum, så du undgår flere af de negative kommentarer for fremtiden?

tror du det ændre noget? .

Anmeld

25. august 2010

Frk. Himmelblå

MortilMogL skriver:

hm, hvordan ville du have det hvis det var dig selv der blevet skrevet sådan om? .

- jeg kan også KUN sige at jeg IKKE er med mere, fordi de udstiller som de gør, ved også Line, Inge Og rebecza ikke er med mere, temmelig sikkert af samme grund .

Jamen, jeg var da givetvis blevet såret! 

Men har ellers svært ved at overføre situationen på mig selv. 

Anmeld

25. august 2010

L.J.L

MortilMogL skriver:

tror du det ændre noget? .

Du vil ihvertfald have gjort dit for at få folk til at forstå dig og din mands valg mht. aflastning for dit barn. Det er nemt at kaste med mudder når man ikke har hørt hvordan det egentlig forholder sig i virkeligheden.

Når nu jer og jeres liv er til offentlig debat herinde så ofte som det er, så ville jeg personligt, prøve at forsvare mig så godt jeg nu kunne.

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

SeptemberBaby skriver:

Jamen, jeg var da givetvis blevet såret! 

Men har ellers svært ved at overføre situationen på mig selv. 

hvorfor? s; det skal da sikkert også være nogen der ikke synes du er verdens bedste mor? s; alle begår fejl!

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

linselouise skriver:

Du vil ihvertfald have gjort dit for at få folk til at forstå dig og din mands valg mht. aflastning for dit barn. Det er nemt at kaste med mudder når man ikke har hørt hvordan det egentlig forholder sig i virkeligheden.

Når nu jer og jeres liv er til offentlig debat herinde så ofte som det er, så ville jeg personligt, prøve at forsvare mig så godt jeg nu kunne.

kan du have ret i . jamen det gør jeg lige så .

Anmeld

25. august 2010

L.J.L

MortilMogL skriver:

kan du have ret i . jamen det gør jeg lige så .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.