Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Kamilla-m

Ranarupta skriver:

Nej, jeg er godt klar over det. Men for at tage et eksempel fra et af "dine" klip, så kan jeg ikke forstå, at du ryger, når du er gravid. Jeg bliver ret ked af at se det. MEN jeg har heller aldrig været ryger og afhængig af nikotin og jeg ved fra nogle i omgangskredsen, at det er utroligt svært at slippe af med.

Men jeg synes, at det er rigtigt godt, at I fx. prøver hypnose. 

nårh på den måde, ja det kan de jo selvf klart ikke gøre noget ved, d:

men f.eks kommer der et afsnit hvor vi læser en bog for Lucas 'larura bliver storsøster' eller sådan noget, der startede de med at sige vi skulle læse en bog om HVORDAN jeg blev gravid overfor ham, hvilken jeg da så afgjort ikke vil, han er to år, og skal da ikke hører om sådan noget. så kan man lige blive gjort dum angående det. det er sådan nogen mærkelige ting de vil ha man skal gære.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Ranarupta

MortilMogL skriver:

nårh på den måde, ja det kan de jo selvf klart ikke gøre noget ved, d:

men f.eks kommer der et afsnit hvor vi læser en bog for Lucas 'larura bliver storsøster' eller sådan noget, der startede de med at sige vi skulle læse en bog om HVORDAN jeg blev gravid overfor ham, hvilken jeg da så afgjort ikke vil, han er to år, og skal da ikke hører om sådan noget. så kan man lige blive gjort dum angående det. det er sådan nogen mærkelige ting de vil ha man skal gære.

Havde de tænkt sig, at du skulle sidde og fortælle det?!
Det havde jeg heller ikke gjort. 

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

MortilMogL skriver:

jeg synes faks du skulle tage og holde din kæft! s; jeg kan sagtens magte at passe mit barn, og jeg gør det! du aner ikke en skid om mit liv, du ved kun hvad sandtv har sat sammen og vist! så bland dig unden om, hvis du skal sidde og nedgøre mig og mit liv er det temmelig sikkert fordi dit egent ikke er noget at råbe hurra for, eller hvad?s; opfat ikke dette her som muderkast, men sig det til mig selv hvis du har behov for at sige noget!

Tal lige ordentligt du.... Det her er et debatforum og der bliver debatteret. Om alle emner. Også d.u.m..... Og jeg vidste da heller ikke du var herinde så hvordan skal man lige vide man skal sige tingene til dig. Desuden kan jeg ikke forstå at man ikke kan diskutere en offentlig person (som du jo er) uden at få en skideballe.....

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Ranarupta skriver:

Havde de tænkt sig, at du skulle sidde og fortælle det?!
Det havde jeg heller ikke gjort. 

ja det havde de tænkt sig

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

michella80 skriver:

Tal lige ordentligt du.... Det her er et debatforum og der bliver debatteret. Om alle emner. Også d.u.m..... Og jeg vidste da heller ikke du var herinde så hvordan skal man lige vide man skal sige tingene til dig. Desuden kan jeg ikke forstå at man ikke kan diskutere en offentlig person (som du jo er) uden at få en skideballe.....

jeg taler ordentligt når det passer mig! . DU tiltalte ikke mig ordentligt og jeg tiltaler IKKE dig ordentligt. det er noget forbandene pis du sidder og har gang i! s;.

- hvordan ville du have det hvis det var dig? s;

Anmeld

25. august 2010

Sabina92

michella80 skriver:

Stemmingen i denne debat var lige falden til ro..

Der er ingen grund til at piske en stemming op igen

Anmeld

25. august 2010

pussepige

Sabina92 skriver:

Anmeld

25. august 2010

lisesp83

Ranarupta skriver:

Var denne møntet på mig? I så fald, må du gerne forklare, da jeg så ikke forstår, hvad du mener...

Hvis den var, så havde jeg skrevet dit navn..

Nej, jeg mener generelt...

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Sabina92 skriver:

enig smukke :i. tak for igår forresten .

ja hun skal bare holde den store røv hun sidder på lukket . en hver idiot vil da selvf helst ha at man siger tingene til vedkommenede, i stedet for man sidder og leger 12år, fordi de andre er en flok fjolser, behøver hun sku da ikke være det, så lige i hendes profil 30år OMG, at hun gider bruge sin tid på det, burde hun jo sådan set være for gammel til.

Anmeld

25. august 2010

Barbamama

MortilMogL skriver:

jeg taler ordentligt når det passer mig! . DU tiltalte ikke mig ordentligt og jeg tiltaler IKKE dig ordentligt. det er noget forbandene pis du sidder og har gang i! s;.

- hvordan ville du have det hvis det var dig? s;

Ved du hvad jeg når ikke langt her kan jeg mærke..... Gosh  Det gider jeg sgu ikke bruge mere tid på. Gør hvad du vil. Karma siger jeg bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.