Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

Sabina92

Du vejer et par kilo for meget, er du så os en dårlig mor fordi du ikke kan tage dig sammen ^^¨!

- Så latterlig lyder din kommentar faktisk..

Daniel er stoppet med at ryge og Natasja ryger ude.

Lad være med at snakke for at snakke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

Kamilla-m

lisesp83 skriver:

Folk følger bare strømmen, uden egentlig at vide hvad der ligger bag. Ærgeligt.

ja d: haha. men det må folk sgu selv, de må åbenbart have et sørgeligt liv, og derfor sidde og nedgøre andre for at gøre sit liv perfekt, lyder underligt - men nogen har sikkert det ønske . kunne meget i hvertfald tyde på. men hvem er mon mest latterlig, trist liv vil jeg så bare lige påpege!

Anmeld

25. august 2010

L.J.L

Sabina92 skriver:

Du vejer et par kilo for meget, er du så os en dårlig mor fordi du ikke kan tage dig sammen ^^¨!

Det kan du jo ikke sammenligne!!! Et par kilo for meget på din krop, går jo ikke ud over dit barn, på samme måde som røg lige ind i hovedet på et barn gør!!!

Anmeld

25. august 2010

wamse

ej ro på de damer Man kan vel godt ytre sine meninger yden at lave personangreb??????? Jeg synes da heller ikke det virker som det bedste at ryge i nærheden af et astma børn, som det altså vises på tv, men jeg er da heller ikke i tvivl om at man bliver fremstillet som de vil have det ved Sandtv.

Anmeld

25. august 2010

Sabina92

linselouise skriver:

Det kan du jo ikke sammenligne!!! Et par kilo for meget på din krop, går jo ikke ud over dit barn, på samme måde som røg lige ind i hovedet på et barn gør!!!

Hendes kommentar lyder lige så latterlig.. det er der jeg vil hen med det.

- Det er noget så umodnet det der sker i den debat lige pt.

Man kan ikke bare dømme dem for et lille klip på 2min.....

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Sabina92 skriver:

HAHAHAHAHA! ..

Anmeld

25. august 2010

eliasogmor

MortilMogL skriver:

du kunne jo evt spørge mig selv hvis du godt ku tænkte dig at vide det i stedet for at sidde og lytte til slader ?

må jeg spørge om hvorfor jeres søn er i aflastning...?? skal det andet barn også det eller...?? eller var det kun under graviditeten han var i aflastning??

Anmeld

25. august 2010

Frk. Himmelblå

Ups, var ikke klar over, at der var DUM-medvirkende på Baby.dk

Jeg har skrevet en kommentar tidligere omkring programmet - at jeg ikke forstår parret, der ikke kan stoppe med at ryge. Men tænkte det bestemt ikke som en dialog med de medvirkende, men som en kommentar/snik snak til noget, jeg havde set i tv.

Det er klart, man kommenterer anderledes på tv-udsendelser end på oplevelser IRL. Og skulle jeg sige min mening direkte til et forældrepar, ville jeg naturligvis gøre det anderledes. Men nu var min kommentar heller ikke til dem, men til debatten generelt. Vi snakker jo om tv, som vi snakker om vejret.

Jeg synes skisme, det er trist, hvis kanal 4 spinner fremstillingen af familier således, at vi KUN får de negative sider at se. Hvis det virkelig er tilfældet, vil jeg da droppe programmet. - Men synes bare, at nogen fremstilles ganske sympatisk. - Er det mon intentionel klassisk dramaturgi, at vi skal have helte at holde af og skurke at hade?

Hmm, jeg føler mig lidt manipuleret, men er også i tvivl om, hvad der er op og ned. 

Og så vil jeg gerne sige undskyld, hvis min snik snak-sladder har såret nogen. Det var i hvert fald ikke intentionen herfra!

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

wamse skriver:

ej ro på de damer Man kan vel godt ytre sine meninger yden at lave personangreb??????? Jeg synes da heller ikke det virker som det bedste at ryge i nærheden af et astma børn, som det altså vises på tv, men jeg er da heller ikke i tvivl om at man bliver fremstillet som de vil have det ved Sandtv.

ja det gør man!

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

eliasogmor skriver:

må jeg spørge om hvorfor jeres søn er i aflastning...?? skal det andet barn også det eller...?? eller var det kun under graviditeten han var i aflastning??

ja det må du

du kan lige skrive en privatbesked .. gider ikke hele denne mølle skal vide noget om mit liv når de ikke kan spørge mig selv .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.