Ups, var ikke klar over, at der var DUM-medvirkende på Baby.dk
Jeg har skrevet en kommentar tidligere omkring programmet - at jeg ikke forstår parret, der ikke kan stoppe med at ryge. Men tænkte det bestemt ikke som en dialog med de medvirkende, men som en kommentar/snik snak til noget, jeg havde set i tv.
Det er klart, man kommenterer anderledes på tv-udsendelser end på oplevelser IRL. Og skulle jeg sige min mening direkte til et forældrepar, ville jeg naturligvis gøre det anderledes. Men nu var min kommentar heller ikke til dem, men til debatten generelt. Vi snakker jo om tv, som vi snakker om vejret.
Jeg synes skisme, det er trist, hvis kanal 4 spinner fremstillingen af familier således, at vi KUN får de negative sider at se. Hvis det virkelig er tilfældet, vil jeg da droppe programmet. - Men synes bare, at nogen fremstilles ganske sympatisk. - Er det mon intentionel klassisk dramaturgi, at vi skal have helte at holde af og skurke at hade?
Hmm, jeg føler mig lidt manipuleret, men er også i tvivl om, hvad der er op og ned.
Og så vil jeg gerne sige undskyld, hvis min snik snak-sladder har såret nogen. Det var i hvert fald ikke intentionen herfra!

Anmeld