Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2010

sbs78

Tynen skriver:

Så glæd dig til tirsdags afsnittet i næste uge.. Du DØR simpelthen lidt indvendigt imens det ruller over skærmen

Jep jep  det er bare grineren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

CamiRon

Mamman skriver:

På søndag kl 21

Kommer det afsnit fra i går ikke i dag også? nej det gør det vel egentlig ikke? FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅK jeg kan ikke vente til søndag!!

Anmeld

25. august 2010

SiLiMiMa

Jep jep  det er bare grineren

hvordan ved I det allerede??

Anmeld

25. august 2010

sbs78

Heise skriver:

hvordan ved I det allerede??

Ja har set det afsnit som vises den 31 Aug. Jeg ser det på www.nu.tv

Anmeld

25. august 2010

Ranarupta

Er der nogen, der ved, hvorfor det rygende par har deres dreng i aflastning?

Åh gud, kan heller ikke have hende Christina, der har datteren til børnepsykolog... "Jeg håber ikke, at de siger noget herre-pædagog-agtigt". Christ! Hun er simpelthen for viderekomne!

Anmeld

25. august 2010

SiLiMiMa

sbs78 skriver:

Ja har set det afsnit som vises den 31 Aug. Jeg ser det på www.nu.tv

nåååååååååh!!!!!!!

Anmeld

25. august 2010

Lulle25

Tynen skriver:

Så glæd dig til tirsdags afsnittet i næste uge.. Du DØR simpelthen lidt indvendigt imens det ruller over skærmen

Nej nej kan simpelthen ikke klare mere fra de 2 klaphatte. Totalt ugidelige og intetsigenden mennesker. Kom vi kan ikke selv magte at passe vores 1. barn, nu skal vi have en mere. Hold nu k... hvor er de bare d....

Knus Louise

Anmeld

25. august 2010

pussepige

Kan virkelig ikke forstå at folk sidder og "sviner" andre til her inde fordi de har set nogle klip af deres liv på tv.. I kender jo ikke personerne selv og ved jo overhovedet ikke hvordan de endelig er..

Hvordan mon man selv ville have det ved at sidde og læse folk skrive sådan noget om en selv..

Bare lige en tanke herfra.

Anmeld

25. august 2010

Kb

pussepige skriver:

Kan virkelig ikke forstå at folk sidder og "sviner" andre til her inde fordi de har set nogle klip af deres liv på tv.. I kender jo ikke personerne selv og ved jo overhovedet ikke hvordan de endelig er..

Hvordan mon man selv ville have det ved at sidde og læse folk skrive sådan noget om en selv..

Så skal de mennesker da lade være med at melde sig til sådan et program, hvis de ikke kan bære at seerne danner sig en mening om dem på baggrund af det Kanal 4 vælger at vise.

Det er vel egentlig hele ideen med programmet, at vi skal forarges og sige F... nogle dårlige forældre.... Eller har jeg fået noget helt galt i halsen???  

Anmeld

25. august 2010

sarahb

pussepige skriver:

Synes ikke der er ret meget Tvivl...

Nåååårrrhhh Ryger far dig lige i hoved, nej det må han ikk!!!!
What the fuck, jeres søn har astma!!!!! Der er jeg fuldstændig kold over om det er et klip, det er da bare så egoistisk uanset hvordan man vender og drejer den!
Vi har da alle lov til at danne et billede af folk uanset hvor meget man ser dem eller ej. Ja tv udstiller folk ofte dårligere end de er, men Her synes jeg bare at det er iskolde facts det man ser netop med det rygning!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.