Dum i aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2010

pussepige

sarahb skriver:

Synes ikke der er ret meget Tvivl...

Nåååårrrhhh Ryger far dig lige i hoved, nej det må han ikk!!!!
What the fuck, jeres søn har astma!!!!! Der er jeg fuldstændig kold over om det er et klip, det er da bare så egoistisk uanset hvordan man vender og drejer den!
Vi har da alle lov til at danne et billede af folk uanset hvor meget man ser dem eller ej. Ja tv udstiller folk ofte dårligere end de er, men Her synes jeg bare at det er iskolde facts det man ser netop med det rygning!

Det har du skam evig ret i... Mon ikke der er flere folk af den slags..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2010

sarahb

Det er der bestemt nok, men de udstiller sig ikke på tv og bliver en skydeskive. Det er jo altid lettere at dømme det man ser end det man ikke ser.

Anmeld

25. august 2010

NatasjaL

det helt iorden at have en mening, men man er voksne mennesker hvorfor kan man ikke holde den for sig selv selvfølgelig viser de kun klip af hvor de ryger, når de nu gerne vil stoppe! hvordan skal de ellers tjene penge på at folk ser det, der er da intet forkert i at gerne vil stoppe med at ryge. og nu kender jeg natasja, og så vidt jeg ved ryger de helt udenfor nu!!

syns bare man skal tænke sig om en ekstra gang før man udtaler sig.

jeg kunne da krummer tæer over alle dem der er med over et eller andet. men det kunne jeg sikkert om alle mødre hvis jeg kendte dem og så dem i tv, men det gør man bare ikk..

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Ranarupta skriver:

Er der nogen, der ved, hvorfor det rygende par har deres dreng i aflastning?

Åh gud, kan heller ikke have hende Christina, der har datteren til børnepsykolog... "Jeg håber ikke, at de siger noget herre-pædagog-agtigt". Christ! Hun er simpelthen for viderekomne!

du kunne jo evt spørge mig selv hvis du godt ku tænkte dig at vide det i stedet for at sidde og lytte til slader ?

Anmeld

25. august 2010

Millesmammi

NatasjaL skriver:

det helt iorden at have en mening, men man er voksne mennesker hvorfor kan man ikke holde den for sig selv selvfølgelig viser de kun klip af hvor de ryger, når de nu gerne vil stoppe! hvordan skal de ellers tjene penge på at folk ser det, der er da intet forkert i at gerne vil stoppe med at ryge. og nu kender jeg natasja, og så vidt jeg ved ryger de helt udenfor nu!!

syns bare man skal tænke sig om en ekstra gang før man udtaler sig.

jeg kunne da krummer tæer over alle dem der er med over et eller andet. men det kunne jeg sikkert om alle mødre hvis jeg kendte dem og så dem i tv, men det gør man bare ikk..

hun ryger udenfor, han er vidst stoppet helt med at ryge !(:

jeg ryger ikke selv, men jeg kunne godt forestille mig at det er svært at stoppe med det, men jeg synes stadig det er flot de overhovedet prøver! (-:

Anmeld

25. august 2010

NatasjaL

ja gu fanden er det svært at stoppe

vi ryger da også selv, dog ude på altanen for der kommer ungerne aldrig ud. der er da heller ingen der skal bestemme om jeg skal ryge

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Lulle25 skriver:

Nej nej kan simpelthen ikke klare mere fra de 2 klaphatte. Totalt ugidelige og intetsigenden mennesker. Kom vi kan ikke selv magte at passe vores 1. barn, nu skal vi have en mere. Hold nu k... hvor er de bare d....

Knus Louise

jeg synes faks du skulle tage og holde din kæft! s; jeg kan sagtens magte at passe mit barn, og jeg gør det! du aner ikke en skid om mit liv, du ved kun hvad sandtv har sat sammen og vist! så bland dig unden om, hvis du skal sidde og nedgøre mig og mit liv er det temmelig sikkert fordi dit egent ikke er noget at råbe hurra for, eller hvad?s; opfat ikke dette her som muderkast, men sig det til mig selv hvis du har behov for at sige noget!

Anmeld

25. august 2010

lisesp83

MortilMogL skriver:

du kunne jo evt spørge mig selv hvis du godt ku tænkte dig at vide det i stedet for at sidde og lytte til slader ?

Folk følger bare strømmen, uden egentlig at vide hvad der ligger bag. Ærgeligt.

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

pussepige skriver:

Kan virkelig ikke forstå at folk sidder og "sviner" andre til her inde fordi de har set nogle klip af deres liv på tv.. I kender jo ikke personerne selv og ved jo overhovedet ikke hvordan de endelig er..

Hvordan mon man selv ville have det ved at sidde og læse folk skrive sådan noget om en selv..

Bare lige en tanke herfra.

synes godt om .

Anmeld

25. august 2010

Kamilla-m

Kb skriver:

Så skal de mennesker da lade være med at melde sig til sådan et program, hvis de ikke kan bære at seerne danner sig en mening om dem på baggrund af det Kanal 4 vælger at vise.

Det er vel egentlig hele ideen med programmet, at vi skal forarges og sige F... nogle dårlige forældre.... Eller har jeg fået noget helt galt i halsen???  

nej det er du ikke, men så tænk over den måde man vælger at skrive sin mening på. jeg kan kun sige dig at jeg er stoppet i programmet, fordi jeg netop ikke gider de udstiller mit liv som de gør!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.