Små børn med huller i øerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Mette+Mathias

Shibby skriver:

En fra de unge mødre,-s datter har fået huller i ørene.

Jeg syntes det ser cute ud ^^

Hun er ca 1 år,-

Hvad mener i om babyer/små børn med huller i ørerne?

Jeg synes det er rigtig rigtig grimt!! Man giver sit barn en piercing og det har ikke mulighed for at vælge fra!! Jeg synes det er lige så grimt når en lille dreng er plysset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Mette+Mathias

Low skriver:

Jeg synes faktisk at de skal have lov til at få huller i sine øre hvis de selv kommer og spørg om det

Uanset alder? Ville dit barn på 3 år få lov hvis hun spurgte, selvom hun ikke kender konsekvenserne?

Anmeld

22. august 2010

Mette+Mathias

Marge skriver:

Jeg synes det ser dumt ud.. Synes det hører til når man er en 11-12-13 år..

Enig, - min datter fik lov - efter 3-4 års plagerier, da hun var 13.

Anmeld

22. august 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Jeg syntes ikke børn bør få lavet huller i ørene før de selv er gamle nok til selv at have indflydelse på beslutningen.....

Kram

Anmeld

22. august 2010

NinaNymannMadsen

Det er synd at børn skal ha det når de ikke selv kan sige de gerne vil. Min holdning er når Asta Maria er gammel nok til at sige hun gerne vil ha huller i ørene og hun selvfølgelig gerne vil ha det jamen så må hun også godt. Hun skal bare vide at hvis de ikke bliver passet som de skal kan det gå infektion i. Jeg kan ikke forbyde hende det da jeg selv har 4 huller der synlige i ørne og yderlige 3 der er groet sammen .

Anmeld

22. august 2010

L-Mortil3

Synes øreringe er pæne til piger, men FØRST når de selv udtrykker et ønske om det! Cute eller ej

Jeg fik det selv på min 6 års fødselsdag efter 2 års plageri

Anmeld

22. august 2010

Low

Mette+Mathias skriver:

Uanset alder? Ville dit barn på 3 år få lov hvis hun spurgte, selvom hun ikke kender konsekvenserne?

Jeg tror at jeg ville snakke med barnet om det lidt og tage det op til overvejelse og forklare hvor ondt det gør og hvad der kan ske. Jeg har selv 7 huller i hvert øre og jeg fik mit første hul da jeg var 10 år og det var fordi jeg selv spurgte. Jeg ville heller have at h*n var 3 år end h*n var 1 år.

Anmeld

22. august 2010

Silvermist

Nej, jeg synes bestemt ikke at små børn og piercinger hører sammen. Mine børn må gerne få huller i ørene, når de selv beder om det OG har alderen til at forstå hvad det er de beder om.

Mine børn skal have lov til selv at vælge sådan noget til eller fra, men først når de er gamle nok til at træffe sådan et valg. Der er tid nok.

Min 3 årige datter har fortalt mig at hun gerne vil have huller i ørene, men det fik hun et afslag på. Selvom hun beder om huller i ørene, så forstår hun jo ikke 100% hvad det er. I stedet for fik hun nogle små søde klistermærker på ørene og hun strålede i kap med solen med sine nye "øreringe". Når man kun er 3 år får man stadig den ene idé efter den anden.

Men selvom jeg er modstander af at pierce sine små børn, så bliver jeg ikke chokeret eller begynder at rulle øjne af dem der gør det. Vi er alle forskellige og det respekterer jeg.

Anmeld

22. august 2010

Koen.

Shibby skriver:

Hvorfor først om 10 år?

10, eller måske 14 hun skal i hvert fald ikke have det før hun kan forstå smerten og at kunne passe dem selv og give moren en GOD grund til at hun skal have dem

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

Silvermist skriver:

Nej, jeg synes bestemt ikke at små børn og piercinger hører sammen. Mine børn må gerne få huller i ørene, når de selv beder om det OG har alderen til at forstå hvad det er de beder om.

Mine børn skal have lov til selv at vælge sådan noget til eller fra, men først når de er gamle nok til at træffe sådan et valg. Der er tid nok.

Min 3 årige datter har fortalt mig at hun gerne vil have huller i ørene, men det fik hun et afslag på. Selvom hun beder om huller i ørene, så forstår hun jo ikke 100% hvad det er. I stedet for fik hun nogle små søde klistermærker på ørene og hun strålede i kap med solen med sine nye "øreringe". Når man kun er 3 år får man stadig den ene idé efter den anden.

Men selvom jeg er modstander af at pierce sine små børn, så bliver jeg ikke chokeret eller begynder at rulle øjne af dem der gør det. Vi er alle forskellige og det respekterer jeg.

Godt formuleret og meget enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.