Små børn med huller i øerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

sarahb

Shibby skriver:

En fra de unge mødre,-s datter har fået huller i ørene.

Jeg syntes det ser cute ud ^^

Hun er ca 1 år,-

Hvad mener i om babyer/små børn med huller i ørerne?

synes det ser fint ud, men det er så pisse farligt og upraktisk.
I dp eller vuggestuen hvis man hænger fast eller et andet barn hiver i dem osv. Så nej her ville det aldrig ske, til trods for jeg synes det er lidt fint

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

slettet_7530

Min datter kom og spurgte for ca et halvt år siden om hun måtte få huller i ørene, hvilket hun fik afslag på hun var da 3 år og har fået af vide at når hun skal gå i skole kan hun få huller i ørene, jeg var selv 5 da jeg fik huller i ørene.

Anmeld

22. august 2010

Christinahr

Min datter på tre et halvt har haft huller i ørene i en 3-4 mdr nu. Hun havde spurgt om lov et par gange og til sidst fik hun lov. Hun er rigtig glade for dem.

Jo, jeg snes det er tidligt, men jeg husker at jeg som barn plagede i rigtig mange år inden jeg til sist fik lov som 10-årige, så tror måske det er derfor jeg ikke har været så streng på det område.

Anmeld

22. august 2010

Mor-til-asta-09

Ser da bestemt sødt ud.

Men kunne aldrig finde på at gøre det på min egen datter, før hun selv kommer og spørg om hun må.. så for mig er det NO GO

Anmeld

22. august 2010

henh01

Min datter fik huller i ørene da hun blev 4 år, da hun bragende ønskede sig det. Det er en fin alder synes jeg..

Anmeld

22. august 2010

wamse

Synes ikke at det er cute på små børn. Synes det er rigtig sødt til større piger, men ikke på de små.

Anmeld

22. august 2010

Ni-ko-li-ne

Seno skriver:

Har hørt at det ikke skulle være så slemt for dem at få dem i i den alder, lidt ala når de får taget blodprøve.

Men det var ikke noget jeg selv ville gøre, og må indrømme jeg også ser lidt forkert ud i hovedet når jeg ser småbørn med det.

Vi har en tradition der siger efter første skoledag i vores familie - hvis barnet selvfølgelig ønsker det.

blodprøve?

mener du ikke hæleprik?

for det er bestemt rigtig smertefuldt for dem at få taget en blodprøve!

Anmeld

22. august 2010

Svei

Jeg synes ikke børn og piercinger hører sammen...så er det lige meget om det er drenge eller piger og om det er i navlen eller øret...i min verden, min kultur, der holder det altså ikke....

Anmeld

22. august 2010

Seno

Ni-ko-li-ne skriver:

blodprøve?

mener du ikke hæleprik?

for det er bestemt rigtig smertefuldt for dem at få taget en blodprøve!

Nej blodprøve Men hæleprik og blodprøve er tæt på hinanden i smerteniveau i mine øjne.

Min datter har fået taget sine i fingrene - på samme måde som når man måler sit blodsukker, og har aldrig reageret på dem så så smertefulde er de heller ikke

Anmeld

22. august 2010

Happiness

Low skriver:

Jeg synes faktisk at de skal have lov til at få huller i sine øre hvis de selv kommer og spørg om det

Helt enig! Mener ikke de skal have hul i ørene før de SELV kan give udtrykke for de vil have det! Kunne aldrig finde på at give mine børn hul i ørene fordi det ser sødt ud, synes det er helt hen i vejret!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.