Små børn med huller i øerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2010

o0sus0o

jeg fik også selv i børnehaven, og min datter fik det lavet da hun blev 3 år men vi har dog pillede dem ud i sidste uge, da hun synes de var træls og det respektere jeg. synes ikke de skal tvinges i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2010

SiLiMiMa

bryder mig ikke om det. Kan ikke se en grund til det?

jeg synes, børn først er gamle nok til at få huller i ørerne, når de selv spørger om det. - og så helst ikke drenge, så håber ikke, simon får de nykker......

heise

Anmeld

23. august 2010

baby2010

Udsætte sit barn for smerte for forfængelighedens skyld? Nej det ville jeg ikke gøre, og jeg væmmes ved at se babyer med huller i ørerne. Det er bare min personlige holdning

Anmeld

23. august 2010

Pia.

Heise skriver:

bryder mig ikke om det. Kan ikke se en grund til det?

jeg synes, børn først er gamle nok til at få huller i ørerne, når de selv spørger om det. - og så helst ikke drenge, så håber ikke, simon får de nykker......

heise

Meget enig... Når de selv ønsker det er det noget andet....

Mille var 6 år da hun fik det, men de er pillet ud igen, hun gad dem pludselig ikke alligvel...

Knus Pia.

Anmeld

23. august 2010

SiLiMiMa

Pia. skriver:

Meget enig... Når de selv ønsker det er det noget andet....

Mille var 6 år da hun fik det, men de er pillet ud igen, hun gad dem pludselig ikke alligvel...

Knus Pia.

ja, kan godt forestille mig, de kan være irriterende for en aktiv pige

jeg ville også sige ja, hvis line spurgte.... men indtil videre ser det ikke ud til at interessere hende.....

knus - og tillykke med de kommende hvalpe - glæder mig til at se billeder - de er SÅ nuttede sådan nogle små!!

Anmeld

23. august 2010

Pia.

Heise skriver:

ja, kan godt forestille mig, de kan være irriterende for en aktiv pige

jeg ville også sige ja, hvis line spurgte.... men indtil videre ser det ikke ud til at interessere hende.....

knus - og tillykke med de kommende hvalpe - glæder mig til at se billeder - de er SÅ nuttede sådan nogle små!!

Ja hvis de selv er nået en alder hvor de ønsker det - er det noget andet... Nu har Mille prøvet det og hun vil i hvert fald ikke have det igen... (mon ikke hun ændre mening når hun bliver en 14-15 år)

Mange tak Heidi... Jeg skal nok sende en masse billeder af mine skønne små... Glæder mig så meget...

Håber I har det godt.

Knus fra Pia.

Anmeld

23. august 2010

Hollybaby

michella80 skriver:

ALDRIG i livet! Hvorfor i alverden skal så små børn udsmykkes. Der er sgu ikke nogen der skal skyde noget igennem min datters små fine ører. Den beslutning kan hun SELV være med til at tage når hun bliver ældre!!!! Jeg har sgu altid ondt af de børn som har fået det lavet. Jeg kan slet ikke se meningen med det.... Hvornår skal de så til at have lavet hul i næsen?

Helt enig!!

Anmeld

23. august 2010

Sommerfuglelarven

Hvorfor vidste jeg bare at det var Ceciliaya...?

Men det hører bestemt ikke hjemme på en 1 årige, hun aner jo slet ikke hvad det er! Man skal vente til børnene selv ønsker det, og har fastholdt sit ønske mere end et par måneder!

Min datter fik det da hun blev 4 år, egentlig imod min vilje, men hun har snakket om det i 9 måneders tid og fastholdt sit ønske. Jeg forberedte hende på at hun ville kunne mærke det, ved at det gav et lille "klem" i øret, og så klemte jeg hende på øreflippen, for at hun var forberedt på "smerten". Da jeg havde gjort det et par gange over et par uger, og spurgt hende om hun stadig var sikker, så mente jeg at hun var klar. Og hun syntes slet ikke at det gjorde ondt, hun var bare pavestolt over hendes nye øreringe, og der har intet været med dem. Vi har så også husket at rense dem med klorhexidin hver morgen og aften i de første 3 uger!

Anmeld

23. august 2010

Enayia

Silvermist skriver:

Nej, jeg synes bestemt ikke at små børn og piercinger hører sammen. Mine børn må gerne få huller i ørene, når de selv beder om det OG har alderen til at forstå hvad det er de beder om.

Mine børn skal have lov til selv at vælge sådan noget til eller fra, men først når de er gamle nok til at træffe sådan et valg. Der er tid nok.

Min 3 årige datter har fortalt mig at hun gerne vil have huller i ørene, men det fik hun et afslag på. Selvom hun beder om huller i ørene, så forstår hun jo ikke 100% hvad det er. I stedet for fik hun nogle små søde klistermærker på ørene og hun strålede i kap med solen med sine nye "øreringe". Når man kun er 3 år får man stadig den ene idé efter den anden.

Men selvom jeg er modstander af at pierce sine små børn, så bliver jeg ikke chokeret eller begynder at rulle øjne af dem der gør det. Vi er alle forskellige og det respekterer jeg.

Hvor var det godt skrevet, det er jeg enig med dig i, kunne ikke selv have formuleret det bedre

Anmeld

23. august 2010

Tulle28

Maria-s skriver:

Jeg synes det er forkert. Kort og godt. Det høre overhovedet ikke sammen med små børn/ spædbørn. Jo huller i ørene er da sikkert rimlig harmløst og jo jeg har selv huller i ørene og fik det vist selv omkring da jeg var 8 år tror jeg? Men det er en mors/ fars forfængelighed ført over på deres barn hvis de får det så små. Der kan gå infektion i og jeg synes man udsætter sit lille barn for unødvendig smerte som de ikke selv har bedt om.

så NO GO. "sødt" eller ej.

FULDSTÆNDIG ENIG!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.