Små børn med huller i øerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Shibby

På min italienske side af familien har smykker i en tidlig alder været naturligt. Ikke et behov men noget man bare gjorde. Grundet min mor var jeg først 6 da jeg fik huller i øerne. Jeg var så glad den dag jeg endelig fik dem,-har dem stadig

Det er Hannahs datter,-Cecilaya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

quar20

Jeg fik det da jeg var 6 år - der gik betændelse i VOLDSOMT så jeg kom på skadestuen en nat, fordi der i løbet af natten var vokset en byl af betændelse rundt om låsen på øreringen..!! Amen jeg husker det TYDELIGT at de sku klippe bylen i stykker - og derefter bruge en tang for at løsne låsen..!! Jeg valgte IKKE at have ringe i voerhovedet uanset hvor smart det så så ud på de andre tøser..!!

først da jeg blev 14 tænkte jeg ej nu vil jeg gerne igen, og tog så min far med i smykkeforretningen og fik dem lavet..!! Har dem stadig og har ikke haft betændelse en eneste gang..!!

Hos os hvis vi engang får en pige - ja eller hvis Tino kommer og vil ha en ring i øret er det total NO GO....!! - kan ikke sige hvor længe - det altså sævrt at tage stilling til..!! Men det er sku også NO GO at han flytter hjemmefra =)

Anmeld

22. august 2010

SHERO

Der er også en pige fra min mødregruppe der har huller i ørene, hun fik det da hun ca 3-4 måneder.... Jeg blev helt forskrækket da jeg så det, for tænkte at min søn kunne SLET ikke styre sine hænder, og ville da let komme til at hive dem ud (ikke fordi min søn skal ha huller i ørene hehe)

I min verden er det først okay når barnet selv kan spørge om det, og selv kan holde det (nogenlunde selv)...

Anmeld

22. august 2010

Ni-ko-li-ne

Seno skriver:

Nej blodprøve Men hæleprik og blodprøve er tæt på hinanden i smerteniveau i mine øjne.

Min datter har fået taget sine i fingrene - på samme måde som når man måler sit blodsukker, og har aldrig reageret på dem så så smertefulde er de heller ikke

men det er bestemt heller ikke en blodprøve, ligesom den du selv får taget i armen...

det gør man også på små børn og det foregår som det ville foregå på dig selv... og det er meget ubehageligt for barnet...

Anmeld

22. august 2010

Laulund87

Eva. skriver:

Jeg synes ikke børn og piercinger hører sammen...så er det lige meget om det er drenge eller piger og om det er i navlen eller øret...i min verden, min kultur, der holder det altså ikke....

Helt enig, det ser dybt forkert ud

Anmeld

22. august 2010

Happiness

quar20 skriver:

Jeg fik det da jeg var 6 år - der gik betændelse i VOLDSOMT så jeg kom på skadestuen en nat, fordi der i løbet af natten var vokset en byl af betændelse rundt om låsen på øreringen..!! Amen jeg husker det TYDELIGT at de sku klippe bylen i stykker - og derefter bruge en tang for at løsne låsen..!! Jeg valgte IKKE at have ringe i voerhovedet uanset hvor smart det så så ud på de andre tøser..!!

først da jeg blev 14 tænkte jeg ej nu vil jeg gerne igen, og tog så min far med i smykkeforretningen og fik dem lavet..!! Har dem stadig og har ikke haft betændelse en eneste gang..!!

Hos os hvis vi engang får en pige - ja eller hvis Tino kommer og vil ha en ring i øret er det total NO GO....!! - kan ikke sige hvor længe - det altså sævrt at tage stilling til..!! Men det er sku også NO GO at han flytter hjemmefra =)

Mine "groede" også fast i øret... AVS. Og selv efter jeg fik dem klippet af, døjede jeg i lang tid efter med betændelsen, som bredte sig til bag øret... Det var et rent helvede! Kunne ik lade være med at pille i det, og så sad håret fast i det... Så det var først 6-7 måneder efter at det var nogenlunde. Jeg var enda 7år da jeg fik det lavet. Så det var først da jeg var 20, at jeg fik mod på det igen... Det sad dybt i mig. 

Anmeld

22. august 2010

henh01

Shibby skriver:

På min italienske side af familien har smykker i en tidlig alder været naturligt. Ikke et behov men noget man bare gjorde. Grundet min mor var jeg først 6 da jeg fik huller i øerne. Jeg var så glad den dag jeg endelig fik dem,-har dem stadig

Hmmm... Det siger vidst det hele...

Anmeld

22. august 2010

>>Carina<<

Shibby skriver:

Ka man ik se et billed af hende så vi ka se om hun ser cute ud?

Anmeld

22. august 2010

Seno

Ni-ko-li-ne skriver:

men det er bestemt heller ikke en blodprøve, ligesom den du selv får taget i armen...

det gør man også på små børn og det foregår som det ville foregå på dig selv... og det er meget ubehageligt for barnet...

Ja det lyder bestemt ikke rart.

De læger vi har været hos har alle sagt at fingeren er bedst hos de små og at det ikke gør den store forskel for resultaten

Anmeld

22. august 2010

XXSS

Shibby skriver:

En fra de unge mødre,-s datter har fået huller i ørene.

Jeg syntes det ser cute ud ^^

Hun er ca 1 år,-

Hvad mener i om babyer/små børn med huller i ørerne?

Jeg synes helt klart, at det er et no-go!  

Jeg fik det selv lavet da jeg var ½ år gammelt og jeg har hadet det lige siden..

Da jeg blev ældre tog jeg dem ud da jeg selv kunne bestemme og har ikke haft dem i siden.. Så derfor nej, jeg synes de skal være store nok til at bestemme selv!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.