Små børn med huller i øerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Bavianis

Low skriver:

Jeg synes faktisk at de skal have lov til at få huller i sine øre hvis de selv kommer og spørg om det

Enig:-)

Det er fint omkring en 5-6 års alderen. Måske lidt tidligere, men ikke meget.

Men jeg tænker ikke der er "forkert" når jeg ser andre piger med det, der er yngre. Det er folks eget valg:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Maria.

Jeg synes først de skal have huller i ørene når de selv kan komme og bede om det!

Anmeld

22. august 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg synes, at de først skal have lov når de selv kommer og spørger om det - Lina får først huller i ørene der

Der er en af de små piger der har det i hendes vuggestue og jeg må da indrømme, at jeg kiggede en ekstra gang og udbrød "nej, hun har huller i ørene"! Jeg kiggede på en af pædagogerne og sagde "undskyld jeg kom til, at tænke højt".

Anmeld

22. august 2010

Low

Bavianis skriver:

Men jeg tænker ikke der er "forkert" når jeg ser andre piger med det, der er yngre. Det er folks eget valg:-)

Ja. Jeg tænker heller ikke dårligt om andre fordi de vælger det. Jeg tænker ikke rigtigt over det faktisk. Kun hvis de er helt små. Så kan jeg godt kigge lidt og tænke: Hmm..

Anmeld

22. august 2010

AnneBJ

Bavianis skriver:

Enig... 5-6 år, og selvfølgelig forudsat at de selv spørger efter det.. Sådan sidst i børnehaven/starten at skoletiden synesjeg er ok! Synes det ser sødt ud!

Anmeld

22. august 2010

Margorie

Jeg synes det ser dumt ud.. Synes det hører til når man er en 11-12-13 år..

Anmeld

22. august 2010

Nadia&Daniel

Low skriver:

Jeg synes faktisk at de skal have lov til at få huller i sine øre hvis de selv kommer og spørg om det

Anmeld

22. august 2010

Gustavsmor

Ni-ko-li-ne skriver:

det er NO GO, hvis man spørg mig...

Samme holdning her!!!

Det er mere forældrenes behov end det er barnets....kan ikke se hvoror man gør det!

Anmeld

22. august 2010

Maria-s

Jeg synes det er forkert. Kort og godt. Det høre overhovedet ikke sammen med små børn/ spædbørn. Jo huller i ørene er da sikkert rimlig harmløst og jo jeg har selv huller i ørene og fik det vist selv omkring da jeg var 8 år tror jeg? Men det er en mors/ fars forfængelighed ført over på deres barn hvis de får det så små. Der kan gå infektion i og jeg synes man udsætter sit lille barn for unødvendig smerte som de ikke selv har bedt om.

så NO GO. "sødt" eller ej.

Anmeld

22. august 2010

>>Carina<<

Er jo nysgerrig efter at høre hvem det er ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.