Små børn med huller i øerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

millesofie

jeg var selv 2 år da jeg fik huller i ørene men jeg er nok også af den mening at hun selv skal komme og spørge

men helt sikkert det ser da alt for sødt ud på sådan en lille str

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

Henri84

Her er vi enige om at huller i ørerne kommer der først den dag hun selv beder om det
Jeg synes det er for tidligt når de er 1 år. Det er forældrenes ønske, ikke børnenes...

Anmeld

23. august 2010

Dansker i England

Min datter må få huller i ørene, når hun er gammel nok til at selv rense dem osv, dvs i mine øjne ikke før hun er 11-12 år gammel. Så må hun plage og gøre ved så meget, hun vil, jeg vil ikke give mig.

Anmeld

23. august 2010

Kamilla-m

Shibby skriver:

En fra de unge mødre,-s datter har fået huller i ørene.

Jeg syntes det ser cute ud ^^

Hun er ca 1 år,-

Hvad mener i om babyer/små børn med huller i ørerne?

jeg synes også det ser rigtig sødt ud , men synes dog at etårs alderen er for lille.  synes det er okay, når de er omkring 3-4 år.

hvad synes du selv?

Anmeld

23. august 2010

Omonigho

Min datter har lige fået huller i ørerne, og hun fylder 5 her den 31. august. Hun har plaget om det siden hun var 3½, og nu har vi så givet efter. Hun syntes faktisk ikke det var såååå slemt, og rensning osv gik fint, så helt klart en success.

Dog mener jeg også helt klart, at 1 år er for ungt.

Anmeld

23. august 2010

Barbamama

ALDRIG i livet! Hvorfor i alverden skal så små børn udsmykkes. Der er sgu ikke nogen der skal skyde noget igennem min datters små fine ører. Den beslutning kan hun SELV være med til at tage når hun bliver ældre!!!! Jeg har sgu altid ondt af de børn som har fået det lavet. Jeg kan slet ikke se meningen med det.... Hvornår skal de så til at have lavet hul i næsen?

Anmeld

23. august 2010

Mathilde

Gustavsmor skriver:

Samme holdning her!!!

Det er mere forældrenes behov end det er barnets....kan ikke se hvoror man gør det!

Helt enig... Jeg kan ikke se meningen med det!

Anmeld

23. august 2010

Mathilde

michella80 skriver:

ALDRIG i livet! Hvorfor i alverden skal så små børn udsmykkes. Der er sgu ikke nogen der skal skyde noget igennem min datters små fine ører. Den beslutning kan hun SELV være med til at tage når hun bliver ældre!!!! Jeg har sgu altid ondt af de børn som har fået det lavet. Jeg kan slet ikke se meningen med det.... Hvornår skal de så til at have lavet hul i næsen?

Anmeld

23. august 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg synes det er SÅ forkert. Det er ganske enkelt rigtig rigtig dårlig stil hvis du spørger mig.

Mvh. Line - og jeg tænker bestemt mit  når jeg ser små børn med huller i ørerne...

Anmeld

23. august 2010

saxa

Øhhh total NO GO i min verden!! Det er da udelukkende forældrenes behov end barnets - og hvorfor skal de have huller i ørene så tidligt?? Jeg forstår det ikke helt. Her er der ingen huller i ørene før hun selv kommer og spørger en dag.. Der går nok mange år.. Fik selv huller i ørene i 2-3.klasse.. Efter eget ønske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.