Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Maise

Chalala85 skriver:

åhh hvor dejligt, sikken en skøn overraskelse, så er ømme bryster pludseligt helt velkomne

ja meget for jeg har pcos og skulle have været i hormon behandling. gik og ventede på mens, men den kom aldrig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Chalala85

Maise skriver:

ja meget for jeg har pcos og skulle have været i hormon behandling. gik og ventede på mens, men den kom aldrig.

Endnu mere fantastisk, det er jo et helt eventyr

Anmeld

19. august 2010

mortil4dejligepiger

Jeg har været træt og haft niv/stik i underlivet de gange, jeg har været gravid. Og så har jeg flere af gangene haft mens.smerter!

Jeg ønsker meget for dig, at du får 2 streger på mandag!!  

Jeg skal teste lørdag og håber så meget! Har haft lidt niv i underlivet og jeg er træt. Så jeg krydser fingre for, at det er pga. graviditet. Havde desværre en SA i januar og en MA i juni og jeg har kun haft én mens. siden MA, så det ville være fantastisk med en hurtig ny graviditet .

Graviditetsønsker for os

Anmeld

19. august 2010

michella88

Chalala85 skriver:

Det var da en smart måde at blive røgfri på samtidigt

Faktisk røg jeg desværre under hele graviditeten, men skar ned til hele 3 cigaretter om dagen-

Jeg har været røgfri i lidt over 7 måneder nu Det blev jeg den dag min datter blev født, så helt klart.. Den bedste måde at kvitte røgen på er sku at få børn

Ha en dejlig dag

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

michella88 skriver:

Faktisk røg jeg desværre under hele graviditeten, men skar ned til hele 3 cigaretter om dagen-

Jeg har været røgfri i lidt over 7 måneder nu Det blev jeg den dag min datter blev født, så helt klart.. Den bedste måde at kvitte røgen på er sku at få børn

Ha en dejlig dag

WOW, flot! Det er utrolig hvad de børn kan få en til.

Mange tak ilm.. vil dog sige god aften istedet hehe

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

mortil3dejligepiger skriver:

Jeg har været træt og haft niv/stik i underlivet de gange, jeg har været gravid. Og så har jeg flere af gangene haft mens.smerter!

Jeg ønsker meget for dig, at du får 2 streger på mandag!!  

Jeg skal teste lørdag og håber så meget! Har haft lidt niv i underlivet og jeg er træt. Så jeg krydser fingre for, at det er pga. graviditet. Havde desværre en SA i januar og en MA i juni og jeg har kun haft én mens. siden MA, så det ville være fantastisk med en hurtig ny graviditet .

Graviditetsønsker for os

Jeg havde selv en SA i feb så nu må det snart ske!! Jeg også for os begge. Kunne være skønt, så kunne vi følges ad hehe

Anmeld

19. august 2010

Maise

Chalala85 skriver:

Endnu mere fantastisk, det er jo et helt eventyr

ha ha ja eller drønheldigt. ej jeg havde tabt mig 10 kg og spiste pcokost og motionerede, så det var årsagen.

Anmeld

19. august 2010

M.O.A.R.

Chalala85 skriver:

åhhh de der urinvejsinfektioner kan jeg forbande langt væk. hvor langt var du henne da du fandt ud af det?

Det gør jeg også!!!

puuh tror det var en lille uge før vi fandt ud af det, så 5-5½ uger ca.

Anmeld

19. august 2010

1977

Profilbillede for 1977

Jeg har stemt andet, for jeg er kaffoholiker, men kan ikke tåle smagen eller duften af kaffe når jeg er gravid. Det viser sig gerne inden der er 2 streger

Anmeld

20. august 2010

Chalala85

Maise skriver:

ha ha ja eller drønheldigt. ej jeg havde tabt mig 10 kg og spiste pcokost og motionerede, så det var årsagen.

Ahh men fedt det hjalp, er jo desværre ikke alle der er så heldige. Men hold op hvor er det stort.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.