Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilke symptomer havde inden i vidste i var gravide eller lige efter i fandt ud af det? Svar gerne med flere X og et uddybet svar hvis i orker hehe :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

8.888 visninger
79 svar
0 synes godt om
19. august 2010

Chalala85

Ja nu vil jeg  sørme også prøve at oprette en lille spørgeundersøgelse til jer dejlige damer.

Jeg skal teste på mandag og jeg tror egenligt ikke den er der er nok lidt nervør for at bilde mig selv for meget ind. Men hvor om alting er så er jeg enormt træt pt, jeg har fri idag og har sovet til kl 7.30 imorges, igen fra 9-12 og sidder nu i sofaen med min søn og kunne virkelig godt lige nappe en time mere på skjoldet.

Jeg har lidt stræk i underlivet så en meget mild form for mens smerter...

Så nu vil jeg da høre jer.. hvad havde i af symptomer, hvis i havde nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

FruEllingsen

Jeg havde SYGT ømme bryster ugen op til at jeg testede positivt. AV AV. kunne næsten ikke have BH på.

Krydser fingre for en positiv test

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

Drømmer skriver:

Jeg havde SYGT ømme bryster ugen op til at jeg testede positivt. AV AV. kunne næsten ikke have BH på.

Krydser fingre for en positiv test

Takker Det havde jeg også i min første graviditet, men de siger jo ingen graviditeter er ens.

Anmeld

19. august 2010

mortilfreja

Jeg var hele registret af symptomer igennem fra ca en uge før testdag.. den var svagt positiv op til den dag hvor min mens skulle komme og så kom den desværre.. Biokemisk igen

Men vi prøver videre..

Anmeld

19. august 2010

businesstigger

Jeg stemte træthed og andet:

- Strittende brystvorter
- Øget udflåd
- Og at jeg sku tisse non-stop

Denne gang havde jeg også en fornemmelse af ikk at være alene i min mave. Den er svær at beskrive men det var en genkendelse fra tidl. graviditeter. Jeg fik alligevel talt mig selv fra at den var der ...

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

mortilfreja skriver:

Jeg var hele registret af symptomer igennem fra ca en uge før testdag.. den var svagt positiv op til den dag hvor min mens skulle komme og så kom den desværre.. Biokemisk igen

Men vi prøver videre..

Åh nej dog, det er jeg virkelig ked af at høre Jeg prøver at blæse en kæmpe graviditetsstorm afsted til dig.

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

businesstigger skriver:

Jeg stemte træthed og andet:

- Strittende brystvorter
- Øget udflåd
- Og at jeg sku tisse non-stop

Denne gang havde jeg også en fornemmelse af ikk at være alene i min mave. Den er svær at beskrive men det var en genkendelse fra tidl. graviditeter. Jeg fik alligevel talt mig selv fra at den var der ...

Nååh ja, havde da helt glemt den med tissetrang.. i min sidste graviditet gik der et stykke tid inden jeg rigtig skulle tisse konstant.. men det kom da også med bravur hehe.

Anmeld

19. august 2010

mortilfreja

Chalala85 skriver:

Åh nej dog, det er jeg virkelig ked af at høre Jeg prøver at blæse en kæmpe graviditetsstorm afsted til dig.

Tak skal du have

Og jeg krydser alt hvad jeg kan for en positiv test til dig på mandag

Uuuuhhh... Der er lige pludselig lang tid til mandag

Kram

Anmeld

19. august 2010

B&J

kun ømme bryster

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

mortilfreja skriver:

Tak skal du have

Og jeg krydser alt hvad jeg kan for en positiv test til dig på mandag

Uuuuhhh... Der er lige pludselig lang tid til mandag

Kram

Der er nemlig laaaaang tid til mandag men går nok når jeg ikke sætter næsen op efter noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.