Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. august 2010

Chalala85

Lullaby skriver:

Uh mine babser var ømme

Gramsning forbudt hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2010

Chalala85

pusling30 skriver:

Ja han følte sig ihvertifald frosset helt ud, hvor jeg så med nr 2 ikke kunne få nok af ham og nærmest overfaldt ham så snart han trådte ind ad døren..

Jeg kan godt spise kylling, jeg kan bare ikke klare synet af en fersk kylling badr!!, og lugten af løg hænger også ved.. pyha lugten rå løg, føj for den da..

hahah jamen dog, han har da set at vi kvinder kan skifte humør osv på ingen tid...

Så er der jo en god grund til han skal lave mad hehe

Anmeld

21. august 2010

Lullaby

Chalala85 skriver:

Gramsning forbudt hihi

Bare en bh på kunne få mig til at tude. For pokker da  Men så vidste man jo at der var noget i gære

Anmeld

21. august 2010

Chalala85

Lullaby skriver:

Bare en bh på kunne få mig til at tude. For pokker da  Men så vidste man jo at der var noget i gære

åhh din stakkel det må have været så ubehageligt. Men ja, så er man da helt sikker på at der bliver bagt lidt længere syd på

Anmeld

22. august 2010

blomst84

Chalala85 skriver:

Tak søde... synes det er så fantastisk med din graviditet. Jeg glæder mig til at høre om det blive en pige eller dreng. Det er bare så dejligt!

Ja er også rigtig glad  jamen det bliver en lille pige  vi var til kønsscanning i uge 16 kunne ikke vente 

så mange gange for dig i morgen!!!! NU SKAL DET VÆRE DIN TUR!!!!

Anmeld

22. august 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Ja er også rigtig glad  jamen det bliver en lille pige  vi var til kønsscanning i uge 16 kunne ikke vente 

så mange gange for dig i morgen!!!! NU SKAL DET VÆRE DIN TUR!!!!

Ihh er jeg gået glip af den nyhed?! En lille smuk blomst mere Hvor bliver det bare dejligt..

Håber virkelig også den er der denne gang. Ville være fantastisk.

Anmeld

22. august 2010

charlottekri

jeg stemte andet da jeg mærkede nada!! jeg vidste at min mens kom rimelig regelmæssig, så jeg havde en anelse om at den var der og mærkede derfor ekstra efter, men nada...

Anmeld

22. august 2010

Chalala85

charlottekri skriver:

jeg stemte andet da jeg mærkede nada!! jeg vidste at min mens kom rimelig regelmæssig, så jeg havde en anelse om at den var der og mærkede derfor ekstra efter, men nada...

Ahh oki. Hvorfor var du så sikker? sådan en indvendig fornemmelse eller?

Anmeld

22. august 2010

charlottekri

Chalala85 skriver:

Ahh oki. Hvorfor var du så sikker? sådan en indvendig fornemmelse eller?

jeg stoppede med mine p-piller, og selv efter stop var min mens ret regelmæssig!! det kunne svinge en halv dag, men ellers... og da jeg var gået et par dage over, så begyndte man jo at mærke efter om der skulle være noget... men der var ingenting, der kunne indikere noget som helst... på fjerdedagen tog jeg en test der viste svagt positiv  og fik i øvrigt først kvalme i starten af mit andet trimester

Anmeld

22. august 2010

Chalala85

charlottekri skriver:

jeg stoppede med mine p-piller, og selv efter stop var min mens ret regelmæssig!! det kunne svinge en halv dag, men ellers... og da jeg var gået et par dage over, så begyndte man jo at mærke efter om der skulle være noget... men der var ingenting, der kunne indikere noget som helst... på fjerdedagen tog jeg en test der viste svagt positiv  og fik i øvrigt først kvalme i starten af mit andet trimester

Dejligt det gik så fint :-) Det var også sent med kvalmen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.