Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Chalala85

pusling30 skriver:

Ved alle 3 havde jeg kvalme, og enorm træthed. Ved nr 1 led jeg af madlede og kunne ikke have at min kæreste rørte ved mig, syntes at han lugtede fælt af tissemand.. Kunne ikke klare lugten af mad og løg, fik fobi for kylling, som den dag idag er der, kan simpelthen ikke klare synet af en kylling uden at få kvalme!

Knus Anja

haha stakkelsmad, han må have boet i badet hihi..

Sådan som du havde det med kylling havde jeg det med bacon, jeg kan stadig ikke klare det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Chalala85

sarahb skriver:

mega kvalme allerede 2 dage før jeg kunne teste lå jeg og kastede op i stride strømme..

åhh ha.. hvor irriterende.. jeg havde ikke selv kvalme og håber heller aldrig jeg kommer til at opleve det.. havde tilhgengæld en enorm halsbrand konstant

Anmeld

19. august 2010

sarahb

Chalala85 skriver:

åhh ha.. hvor irriterende.. jeg havde ikke selv kvalme og håber heller aldrig jeg kommer til at opleve det.. havde tilhgengæld en enorm halsbrand konstant

har haft det SLEMT begge gange de første 3 mdr. Det var opkast ca. 20 gange om dagen... det var forfærdeligt...

uha halsbrand mærker jeg også nu (er i uge 27) og det er så ubehageligt..

Anmeld

19. august 2010

TbCp

Jeghar stemt blankt..

Jeg havde overhovedet ingen symptomer i starten...

Senere kom dog træthed og humørsvingninger.... tror jeg var heldig at det var de eneste ting der kom

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

TbCp skriver:

Jeghar stemt blankt..

Jeg havde overhovedet ingen symptomer i starten...

Senere kom dog træthed og humørsvingninger.... tror jeg var heldig at det var de eneste ting der kom

Ja du lyder da til at være en af de mere heldige

Anmeld

19. august 2010

mathildemb

I ugen op til min mens skulle komme havde jeg frygtelig halsbrand, hvilket jeg normalt ALDRIG har. Jeg havde også murren og en lidt nivende fornemmelse i underlivet (har jeg heller ikke haft før). Og så lette menstruationslignende smerter. Jeg kunne tydeligt mærke, at der nok var gevinst, og det var der også

Knus Mathilde 13+4

Anmeld

19. august 2010

B&J

Chalala85 skriver:

det må også have været hårdt at have så ondt

Ja det var nul berøring i 2 uger og det var ikke sjovt når man skulle løfte ting av av av hihihihi men det var også det eneste jeg havde i mine 9mdr - 9 dage

Anmeld

19. august 2010

Sofia

Jeg har svaret andet - for jeg havde ingen symptomer.. Held dog lykke til dig ts! knus

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

mathildemb skriver:

I ugen op til min mens skulle komme havde jeg frygtelig halsbrand, hvilket jeg normalt ALDRIG har. Jeg havde også murren og en lidt nivende fornemmelse i underlivet (har jeg heller ikke haft før). Og så lette menstruationslignende smerter. Jeg kunne tydeligt mærke, at der nok var gevinst, og det var der også

Knus Mathilde 13+4

åhh hvor dejligt elsker at høre de positive historier hehe

og tillykke med graviditeten

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

B&J skriver:

Ja det var nul berøring i 2 uger og det var ikke sjovt når man skulle løfte ting av av av hihihihi men det var også det eneste jeg havde i mine 9mdr - 9 dage

Nej det kunne jeg bestemt godt forestille mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.