Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sofia skriver: Jeg har svaret andet - for jeg havde ingen symptomer.. Held dog lykke til dig ts! knus
Jeg har svaret andet - for jeg havde ingen symptomer.. Held dog lykke til dig ts! knus
Mange tak og stort tillykke med graviditete
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chalala85 skriver: åhh hvor dejligt elsker at høre de positive historier hehe og tillykke med graviditeten
åhh hvor dejligt elsker at høre de positive historier hehe
og tillykke med graviditeten
Tak ja det var også en ret dejlig fornemmelse at gå rundt med.
træthed -helt vildt faktisk og ømme bryster. var gået en uge ovver og vidste ikke jeg var gravid, men tog så en test og blev lykkelig. havde prøvet i 2,5 år - så ønskebarn er hun
Ingen
Havde ingen symptomer - har derfor stemt blankt. Senere kom dog træthed og halsbrænd og det var/er i begge graviditeter..
Jeg blev dårlig da jeg røg en cigaret, og fik tanken, jeg prøver lige en test, og vupti, POSITIV
og jeg havde os rigtig ømme bryster, men det tænkte jeg nu ikke så meget over
Maise skriver: træthed -helt vildt faktisk og ømme bryster. var gået en uge ovver og vidste ikke jeg var gravid, men tog så en test og blev lykkelig. havde prøvet i 2,5 år - så ønskebarn er hun
åhh hvor dejligt, sikken en skøn overraskelse, så er ømme bryster pludseligt helt velkomne
mathildemb skriver: Tak ja det var også en ret dejlig fornemmelse at gå rundt med.
Kunne jeg forestille mig så håber snart det blive min tur igen
michella88 skriver: Jeg blev dårlig da jeg røg en cigaret, og fik tanken, jeg prøver lige en test, og vupti, POSITIV og jeg havde os rigtig ømme bryster, men det tænkte jeg nu ikke så meget over
Det var da en smart måde at blive røgfri på samtidigt
saxi skriver: Havde ingen symptomer - har derfor stemt blankt. Senere kom dog træthed og halsbrænd og det var/er i begge graviditeter..
Rolig start du havde så
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128