Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. august 2010

Chalala85

B&J skriver:

kun ømme bryster

det må også have været hårdt at have så ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2010

Ranarupta

Jeg havde ømme bryster, mens-lignende smerter, kvalme (der varede HELE graviditeten) og så har jeg også svaret "andet". Det der "andet" var bare en fornemmelse af, at der var noget anderledes med kroppen. Jeg kan ikke rigtigt beskrive det...

Pøj pøj

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

Ranarupta skriver:

Jeg havde ømme bryster, mens-lignende smerter, kvalme (der varede HELE graviditeten) og så har jeg også svaret "andet". Det der "andet" var bare en fornemmelse af, at der var noget anderledes med kroppen. Jeg kan ikke rigtigt beskrive det...

Pøj pøj

Mange tak..

Du havde da også en del symptomer hehe

Anmeld

19. august 2010

Ranarupta

Chalala85 skriver:

Mange tak..

Du havde da også en del symptomer hehe

Ja, men troede bare, at det var fordi jeg skulle have min mens. Jeg havde PCO, så fik kun mens 4 gange om året max. Men når det så kom, var det for fulde drøn
Og havde taget graviditetstests med disse symptomer andre gange - uden positivt resultat... 

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

Ranarupta skriver:

Ja, men troede bare, at det var fordi jeg skulle have min mens. Jeg havde PCO, så fik kun mens 4 gange om året max. Men når det så kom, var det for fulde drøn
Og havde taget graviditetstests med disse symptomer andre gange - uden positivt resultat... 

Hvor er det bare dejligt der kom en lille bebs ud af det alligevel.. det er jo en total dejlig overraskelse

Anmeld

19. august 2010

Ranarupta

Chalala85 skriver:

Hvor er det bare dejligt der kom en lille bebs ud af det alligevel.. det er jo en total dejlig overraskelse

Ja, helt fantastisk!! 

Anmeld

19. august 2010

M.O.A.R.

Jeg havde de 5 du har skrevet

+ havde slem urinvejsinfektion inden vi fandt ud af jeg ventede mig

Anmeld

19. august 2010

pusling30

Ved alle 3 havde jeg kvalme, og enorm træthed. Ved nr 1 led jeg af madlede og kunne ikke have at min kæreste rørte ved mig, syntes at han lugtede fælt af tissemand.. Kunne ikke klare lugten af mad og løg, fik fobi for kylling, som den dag idag er der, kan simpelthen ikke klare synet af en kylling uden at få kvalme!

Knus Anja

Anmeld

19. august 2010

sarahb

mega kvalme allerede 2 dage før jeg kunne teste lå jeg og kastede op i stride strømme..

Anmeld

19. august 2010

Chalala85

MaleneF skriver:

Jeg havde de 5 du har skrevet

+ havde slem urinvejsinfektion inden vi fandt ud af jeg ventede mig

åhhh de der urinvejsinfektioner kan jeg forbande langt væk. hvor langt var du henne da du fandt ud af det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.