Hvilke symptomer havde i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. august 2010

Chalala85

MaleneF skriver:

Det gør jeg også!!!

puuh tror det var en lille uge før vi fandt ud af det, så 5-5½ uger ca.

ihh hvor spændene hehe... Så hpber jeg snart det bliver min tur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2010

Chalala85

Jeanne skriver:

Jeg har stemt andet, for jeg er kaffoholiker, men kan ikke tåle smagen eller duften af kaffe når jeg er gravid. Det viser sig gerne inden der er 2 streger

hahaha, det var da en perfekt graviditetstest du har indbygget der

Anmeld

21. august 2010

pusling30

Chalala85 skriver:

haha stakkelsmad, han må have boet i badet hihi..

Sådan som du havde det med kylling havde jeg det med bacon, jeg kan stadig ikke klare det

Ja han følte sig ihvertifald frosset helt ud, hvor jeg så med nr 2 ikke kunne få nok af ham og nærmest overfaldt ham så snart han trådte ind ad døren..

Jeg kan godt spise kylling, jeg kan bare ikke klare synet af en fersk kylling badr!!, og lugten af løg hænger også ved.. pyha lugten rå løg, føj for den da..

Anmeld

21. august 2010

Frøken Sørensen

Jeg var lidt mere træt... Men det var så også det

Anmeld

21. august 2010

blomst84

Jeg havde rigtig ømme bryster og mens smerter, fik også en voldsom blærebetændelse og det har jeg ellers aldrig haft før, kunne fornemme der var noget i gang med turde slet slet ikke håbe på noget pga 2 x SA lige efter hinanden. 

til dig søde.. håber så meget for dig at den er der på mandag 

Anmeld

21. august 2010

Omerovic

Chalala85 skriver:

Ja nu vil jeg  sørme også prøve at oprette en lille spørgeundersøgelse til jer dejlige damer.

Jeg skal teste på mandag og jeg tror egenligt ikke den er der er nok lidt nervør for at bilde mig selv for meget ind. Men hvor om alting er så er jeg enormt træt pt, jeg har fri idag og har sovet til kl 7.30 imorges, igen fra 9-12 og sidder nu i sofaen med min søn og kunne virkelig godt lige nappe en time mere på skjoldet.

Jeg har lidt stræk i underlivet så en meget mild form for mens smerter...

Så nu vil jeg da høre jer.. hvad havde i af symptomer, hvis i havde nogen

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid, troede jeg at mine bryster bare var ømme pga. træning (trænede meget, dengang )

Efter en uges tid kom trætheden snigene som en ninja, eller nærmer som en hammer, var væk med det samme jeg sad i sofaen, og kvalmen kom lidt tid efter..

Anmeld

21. august 2010

Chalala85

Omerovic skriver:

Inden jeg fandt ud af jeg var gravid, troede jeg at mine bryster bare var ømme pga. træning (trænede meget, dengang )

Efter en uges tid kom trætheden snigene som en ninja, eller nærmer som en hammer, var væk med det samme jeg sad i sofaen, og kvalmen kom lidt tid efter..

hehe ja den træthed husker jeg tydeligt.. man kunne sove op af alt

Anmeld

21. august 2010

Lullaby

Uh mine babser var ømme

Anmeld

21. august 2010

Chalala85

blomst84 skriver:

Jeg havde rigtig ømme bryster og mens smerter, fik også en voldsom blærebetændelse og det har jeg ellers aldrig haft før, kunne fornemme der var noget i gang med turde slet slet ikke håbe på noget pga 2 x SA lige efter hinanden. 

til dig søde.. håber så meget for dig at den er der på mandag 

Tak søde... synes det er så fantastisk med din graviditet. Jeg glæder mig til at høre om det blive en pige eller dreng. Det er bare så dejligt!

Anmeld

21. august 2010

Chalala85

Miss G skriver:

Jeg var lidt mere træt... Men det var så også det

Du slap dejlig heldigt.. selvom træthed også kan være ret så irriterende hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.