Hvis du havde 30.000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

smokin

Tulle28 skriver:

Jeg har svaret Vietnam - flere af de andre steder du nævner, kommer du ikke langt for 30.000,- :-)

Knus Tulle

Pengene er kun til flyver og hotel... IKKE lommepenge, så jo man kommer dertil især med de priser man får på agentpriser (dvs. når man arbejder i rejsebranchen, hvilket min forlovede gør)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

smokin

Tanja78 skriver:

Jeg har stemt Mexico, da vi selv har set nogle vildt lækre steder, som vi godt kunne tænke os at besøge..! Jeg gad bestemt ikke rundrejse med en lille...

Vi skal heller ikke på rundrejse...

Anmeld

16. august 2010

Vidunderligeunger

lillespurv19 skriver:

rundrejse i usa

samme her! kunne være SÅ fedt men min kæreste gider ik, så jeg må selv afsted engang

Anmeld

16. august 2010

Tulle28

Pengene er kun til flyver og hotel... IKKE lommepenge, så jo man kommer dertil især med de priser man får på agentpriser (dvs. når man arbejder i rejsebranchen, hvilket min forlovede gør)

Nej så er det selvfølgelig en helt anden sag:-)

Anmeld

16. august 2010

L.J.L

Har stemt andet, da jeg helt klart ville vælge at tage på en luksusrejse til eksempelvis London, eller istedet leje et lækkert hus i Irland eller i Wales. Det er mere roligt, for sådan en lille en, mere bekvemt for jer som forældre og så tager turen derover max 3 timer alt i alt. Så det var hvad jeg ville bruge 30000kr rejsepenge for

Kunne i øvrigt aldrig selv finde på at rejse så langt med så lille et barn...

Anmeld

16. august 2010

<3

linselouise skriver:

Har stemt andet, da jeg helt klart ville vælge at tage på en luksusrejse til eksempelvis London, eller istedet leje et lækkert hus i Irland eller i Wales. Det er mere roligt, for sådan en lille en, mere bekvemt for jer som forældre og så tager turen derover max 3 timer alt i alt. Så det var hvad jeg ville bruge 30000kr rejsepenge for

Kunne i øvrigt aldrig selv finde på at rejse så langt med så lille et barn...

Lige præcis!

Anmeld

16. august 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Lige præcis!

Anmeld

16. august 2010

Hitchedstump

New Zealand og Australien..

Anmeld

16. august 2010

Svei

Jeg ville tage til Japan...og så undrer det mig godt nok så mange der har behov for at svare på noget der ikke bliver spurgt om..synes ellers du har stillet det helt klart...det var IKKE om man ville tage afsted men HVOR man ville tage hen....tsk...og hvis forældrene  har det godt, så har børnene det også, så afsted med jer...jeg er dybt misundelig, gad godt give mine drenge sådan en rejse...

Anmeld

16. august 2010

Mor til Frederic og Freya

Stemt andet...

Ville evt tage i lalandia, men ellers blive hjemme.

Men vi har også lige købt hus, så 30.000 ville blive brugt på hus...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.