Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som spørgsmålet lyder:
Kærlig hilsenZette og Malou
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Som spørgsmålet lyder: Kærlig hilsenZette og Malou
Jeg ville ikke tage nogle af stederne da alle stederne vist kræver vaccinationer:0)
Valle81 skriver: Jeg ville ikke tage nogle af stederne da alle stederne vist kræver vaccinationer:0)
Kun Syd Afrika frarådes... Og den har vi også lagt lidt på hylden. Alle Andre steder kan du sagtens komme afsted..
Zette skriver: Kun Syd Afrika frarådes... Og den har vi også lagt lidt på hylden. Alle Andre steder kan du sagtens komme afsted..
:0)
Jeg tænker ikke på at det er farligt men at jeg ikke ville at den lille skulle stikkes med vaccinerne:0) Hvis de altså skal - jeg ved ikke om de skal:0)
Faktisk ville jeg tage alle steder. En eller to vaccinationer ville jeg bare give dem.
Valle81 skriver: :0) Jeg tænker ikke på at det er farligt men at jeg ikke ville at den lille skulle stikkes med vaccinerne:0) Hvis de altså skal - jeg ved ikke om de skal:0)
Hun skal jo stikkes to gange ligemeget hvad... I så fald kunne hun få det samtidig. Men de vacciner hun får nu skulle dække, jeg har undersøgt det rimlig grundigt.
Zette skriver: Hun skal jo stikkes to gange ligemeget hvad... I så fald kunne hun få det samtidig. Men de vacciner hun får nu skulle dække, jeg har undersøgt det rimlig grundigt.
sorry
Lullaby skriver: Faktisk ville jeg tage alle steder. En eller to vaccinationer ville jeg bare give dem.
Jeg gad også det hele og derfor har jeg så pokkers svært ved at vælge. Men jeg tror det står imellem Bali+Singapore og Mexico og Japan.
Men igen - såååå svært at vælge!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128