Hvis du havde 30.000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Neeej, havde slet ikke set billederne, du smider ind fra Thailand.

Tror virkelig, at vi skal dertil engang! Er det et børnevenligt land?

Utrolig børnevenligt hvis du holder dig til de store steder osv. Der er klamhuggere overalt.. Også i Thailand.. men selve folkefærdet er bare SÅ venlige....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Ranarupta

Eva. skriver:

Åh, hvor skønt...vi er ved at planlægge...tror det bliver en by i europa, vi er begge vanvittig historie interesserede og så er der jo så mange bygninger, museer og steder der bare skal opleves...

Blander mig lige:

Rom eller Prag! Fantastiske byer! Helt utroligt smukke med en masse historie og arkitektur

Anmeld

16. august 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Utrolig børnevenligt hvis du holder dig til de store steder osv. Der er klamhuggere overalt.. Også i Thailand.. men selve folkefærdet er bare SÅ venlige....

Ok, det er altså godt at vide!

Ja, der er helt sikkert fuskere overalt, man skal bare lige lære at spotte dem

Anmeld

16. august 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Blander mig lige:

Rom eller Prag! Fantastiske byer! Helt utroligt smukke med en masse historie og arkitektur

Jeg elsker deres englespringvand... fååårk det er sku smukt!

Anmeld

16. august 2010

Maria.

Jeg ville tage til New York! Pakke Malou i bæresele og tage ud og se byen!  Har selv været der 3 gange med Magnus, og der har aldrig været problemer!

Anmeld

16. august 2010

smokin

Maria. skriver:

Jeg ville tage til New York! Pakke Malou i bæresele og tage ud og se byen!  Har selv været der 3 gange med Magnus, og der har aldrig været problemer!

Var i NY sidste forår så jeg ville nok vælge noget andet hvis vi skulle til USA. Eeeeeeeeelsker NY.

Anmeld

16. august 2010

Svei

Ranarupta skriver:

Blander mig lige:

Ja, der har jeg også været...fantastiske byer..Barcelona ville jeg også gerne til igen og Paris...men Rom talte vi om kunne være fantastisk og der bliver man jo aldrig helt færdig..

Anmeld

16. august 2010

Svei

Zette skriver:

ROM FOR FANDEN!!!!

Ihhh der er så meget historie i den by.. men så skal I sætte godt med tid af, for vi havde så travlt da vi var der...

Ja, jeg var der også i en forlænget weekend og det var langt fra nok...men ja, Rom, gad jeg godt igen..

Anmeld

16. august 2010

Maria.

Zette skriver:

Var i NY sidste forår så jeg ville nok vælge noget andet hvis vi skulle til USA. Eeeeeeeeelsker NY.

Hehe.. Det gør jeg også.. Kan slet ikke få nok..

Så ville jeg nok vælge Japan!

Anmeld

16. august 2010

Henri84

Jeg har stemt andet.. Hvis det var 30.000 som skulle bruges på en rejse, ville jeg tage til Thailand, vi ELSKER Thailand herhjemme
Ellers skulle de gå til at betale noget af vores lån af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.