Hvis du havde 30.000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Sofia

Jeg ville tage på rundrejse i USA, man har egen bil og styrer selv turen. Kan ikke anbefale dig Vietnam med et barn, har selv rejst rundt der, og det kræver en del busrejser - og de busser kører SINDSSYGT. Mexico har jeg også rejst i - og synes heller ikke det er et sted for et barn med mindre det er en tur fx til Tulum, hvor man bare nyder livet der. Men rundrejse i landet kan jeg ikke anbefale med et barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Koen.

Tror svarmuligheden "andet" er til at man kan skrive et andet sted, ikke til at blande sig i om i synes det er for tidligt at rejse med et barn

Anmeld

16. august 2010

>>Carina<<

Jeg ville enten bruge pengene på noget andet godt eller gemme dem til mit barn var lidt ældre

Anmeld

16. august 2010

Kløver

Zette skriver:

Det er penge vi har fået i gave som skal bruges på en rejse... da min kæreste arbejder i rejsebureau.

ahhh ja okay, hmm tja synes dte er svært, for man vil jo nok gerne gribe muligheden og komme lidt længere end den almindelige sydens sol, mne bliver jo dælme langt at rejse med et lille spædbarn,

jeg tror hvis jeg skulle noget, så ville jeg måske eventuelt bruge pengene på at tage knap så langt væk, og så måske en luksustur over lidt længere tid, for ville personligt synes det ville være en for lang rejse med sådan en lille en, og ville heller ikke være tryg ved at tage uden for EU ,med et lille barn, så jeg ville nok holde mig inden for EU, tage afsted lidt længere, og så få mere luksus for pengen, feks all inkl og have mulighed for at komme ud og opleve nogle lidt ekstra ting, man normalt ikke ville have råd/bruge penge på

Rigtig god tur, og er da spændt på hvad i vælger at skulle ud og opleve

Anmeld

16. august 2010

smokin

Kirle skriver:

Nej det er jo ikke frisk luft oppe i en flyvemaskine så jo længere flyvetur jo mere dårlig og brugt luft = sygt barn. Plus at du kan risikere at finde ud af at barnet har ondt i ørerne og så er enhver flyvetur altså ret lang. Og hvis du tager et sted hen hvor der er store temperaturforskelle jamen så kan den lille særlig så lille som din have svært ved at holde sit væskeniveau oppe osv. og ikke mindst at være i varmen.

Men der er mange som tager på de lange ture og det er jo et valg. Men jeg har fravalgt flyveture mens min søn er lille, jeg vil hellere have ferie end at have et grædende utilpas barn, det anser jeg ikke for ferie. Tror ikke jeg har hørt om et barn der har været helt upåvirket af flyveture.

Så derfor (lange) flyveture er udelukkende for forældrenes skyld og ikke for børnenes. Børnene er ligeglade med om de ser en elefant i Thailand eller i zoo. Det som gør børns ferie god er at forældrene er glade og alle er sunde og raske med masser af overskud

Jeg må indrømme at den "friske" luft du mener mangler i flyveren bekymrer mig ikke så meget. Ej heller varmen, da vi i den grad har haft varme herhjemme hvor hun var HELT spæd. Til den tid vil hun dels kunne blive afkølet i vand, samt få væske ind via sutteflaske og kop. Spædbørn regulerer i øvrigt deres væskebalance og har ikke behov for ekstra væske når de er HELT små.

Men ja, det er da klart et egoistisk valg at tage ud og rejse - men det er nu engang sådan vi har valgt at leve. Vi elsker at rejse og det skal da ikke gå i stå bare fordi man får et spædbarn.

Det var iøvrigt slet ikke det spørgsmålet handlede om... og fair nok, du ville blive hjemme, så du har stemt andet.

Anmeld

16. august 2010

LouiseNielsen

Man kan altså sagtens tage et lille barn med ud og flyve.... UDEN ØRE-PROBLEMER ELLER ANDRE PROBLEMER!!!!!

Ved godt det ik var så langt, men vi fløj jo til Khb her i sommerferien, og Mathias om var 3½ mdr der, han sov da vi lettede, da vi landede og under det meste af turen.....

Ta i derhen hvor i syntes, også lad dårlige kommenter praller af, det var jo ik folks mening om det er synd for Malou eller ej, du bedte om.....

Og en rejse med en baby er dælme ik svære end man selv gør den til!

MEN, husk at ta noget MME med og et par sutteflasker. Da Andreas niece var med på malta var hun 10 uger gammel. Hun blev ammet, men moren løb tør for mælk dernede, og der stod de uden noget som helst, og det var bare ik til at finde MME nogen stedet.....

Kram

Anmeld

16. august 2010

Koen.

LouiseNielsen skriver:

Man kan altså sagtens tage et lille barn med ud og flyve.... UDEN ØRE-PROBLEMER ELLER ANDRE PROBLEMER!!!!!

Ved godt det ik var så langt, men vi fløj jo til Khb her i sommerferien, og Mathias om var 3½ mdr der, han sov da vi lettede, da vi landede og under det meste af turen.....

Ta i derhen hvor i syntes, også lad dårlige kommenter praller af, det var jo ik folks mening om det er synd for Malou eller ej, du bedte om.....

MEN, husk at ta noget MME med og et par sutteflasker. Da Andreas niece var med på malta var hun 10 uger gammel. Hun blev ammet, men moren løb tør for mælk dernede, og der stod de uden noget som helst, og det var bare ik til at finde MME nogen stedet.....

Kram

Godt skrevet

Anmeld

16. august 2010

smokin

LouiseNielsen skriver:

Kram

Kære Louise,

Jeg tænker nu heller ikke så meget over de kommentarer. Vi har taget valget om at tage afsted, bare ikke hvorhen vi gerne vil. At få sådan en gave serveret og sige "nej tak" - så ville man da være godt dum.

Har iøvrigt læst de sidste mange dage om vellykket rundrejser i Asien med spædbørn helt ned til 2 måneders alderen. Så det bekymrer mig slet slet ikke.

MME er rigtig godt at have med, det kan du vidst også have med i flyveren i de der små drikkeklare brikker ikke?

Og ja jeg tænkte godt at din dejlige dreng havde klaret det perfekt til KBH. Han så dejligt afslappet ud i flyveren...

KH
Zette

Anmeld

16. august 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Kære Louise,

Jeg tænker nu heller ikke så meget over de kommentarer. Vi har taget valget om at tage afsted, bare ikke hvorhen vi gerne vil. At få sådan en gave serveret og sige "nej tak" - så ville man da være godt dum.

Har iøvrigt læst de sidste mange dage om vellykket rundrejser i Asien med spædbørn helt ned til 2 måneders alderen. Så det bekymrer mig slet slet ikke.

MME er rigtig godt at have med, det kan du vidst også have med i flyveren i de der små drikkeklare brikker ikke?

Og ja jeg tænkte godt at din dejlige dreng havde klaret det perfekt til KBH. Han så dejligt afslappet ud i flyveren...

KH
Zette

Altså jeg fik afvide i lufthavnen at jeg ikke måtte have flydende væsker med i flyveren... Kun pulver!

Men da jeg jo ikke ammede så gik de liiiige med til det, fordi jeg virkelig bedte dem rigtig pænt.... Og da min pudsletaske kørte igennem båndet og de så jeg havde hvidt pulver i tasken, så de også underlige ud i hovedet og tænkte, Hmmm... Så jeg blev lige tjekket en ekstra gang!

Jeg købte en rejse elkedel iden vi tog afsted, for så havde jeg altid så jeg ku koge vand.... Uanset hvor vi var i kbh og vores værelse på vandrehjemmet!

Anmeld

16. august 2010

BabyStella!

Jeg har stemt blankt, for var det mig, var jeg blevet hjemme med mit 5 mdr. gammel barn. Mener ikke de er hårdføre nok til og rejse i så tidlig en alder. Så var jeg ventet til han/hun var et par år og så ta´ turen rundt i USA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.