Hvis du havde 30.000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

smokin

Henri84 skriver:

Jeg har stemt andet.. Hvis det var 30.000 som skulle bruges på en rejse, ville jeg tage til Thailand, vi ELSKER Thailand herhjemme
Ellers skulle de gå til at betale noget af vores lån af..

Vi har været i Thailand flere gange, derfor er den ikke på

Og jeg eeeeeeeelsker Thailand... men vil gerne prøve noget nyt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

smokin

Maria. skriver:

Hehe.. Det gør jeg også.. Kan slet ikke få nok..

Så ville jeg nok vælge Japan!

Det eneste minus er nok at der ikke er varme... med mindre men både er i syd og nord! Men det behøver jo ikke være et minus....

Anmeld

24. august 2010

JustAnotherName

lillespurv19 skriver:

Tror svarmuligheden "andet" er til at man kan skrive et andet sted, ikke til at blande sig i om i synes det er for tidligt at rejse med et barn

Nå, men jeg stemte nu alligevel ANDET af dén grund 

Anmeld

24. august 2010

Silvermist

Jeg har stemt "Andet".

Jeg ville tage hjem til Island og besøge resten familien

Anmeld

24. august 2010

Becks

Jeg elsker USA! Min mor bor derovre..

Hvis I vælger rundtur i USA, ville jeg vælge Florida. Det er så smuk en tur, ned igennem Miami Beach, Orlando, Ft. Lauderdale, Key West, Naples og Tampa.

Hvis I vælger en anden rejse i USA, og kommer forbi Washington DC, Las Vegas eller San Francisco, så kan jeg skaffe jer billige eller gratis biletter til Open top sightseeing. Det er min mors firma. Las Vegas ville jeg nok ikke vælge med en lille mus, men SF er en SKØN by..

Rejsen til Australien er meget lang, vores tur til Aus. tog hen imod 24 timer.

Afrika skulle også være et super sted og tage hen med børn og det samme med Japan!

Glæder mig til og hører hvor I tager hen søde..

http://www.opentopsightseeing.com/

Anmeld

24. august 2010

Frk. Himmelblå

Jeg ville vælge efter klima og sundhed:

- Er det muligt at få ordentlig lægebehandling i landet, hvis vi/barnet kommer ud for noget? (I øvrigt kan man jo få en medicinsk pakke med hjemmefra med lidt penicilin og sådan).

- Hvordan er klimaet? - Vil barnet have problemer i varmen/fugtigheden? Og er der fyldt med kryb/myg, som man konstant skal beskytte barnet mod? (Ville stresse mig totalt..)

Dybest set skal det jo bare være sjovt, afslappende og spændende, når man rejser (især med sådan en  lille ven), så jeg ville altså se på basis-comforten hjemmefra.

Men hold da op - det bli'r da alletiders for jer!

God tur!

Anmeld

24. august 2010

sarahb

helt sikkert australien og new zealand, det er steder hvor der er så roligt og lækkert og folk er såååå dælens venlige og så er der bare en masse og se..
Rundreje i usa vil jeg ikke gøre da man kommer til at være i autostolen MEGET og det er ikk sundt.

Anmeld

24. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan ikke vælge!

Men husk nu at Laura og mig skal med

Æj, det er svært... tror jeg ville vælge Japan! Daniel og jeg har altid talt om at tage dertil... Men jeg vil også gerne til Oceanien og resten af Asien står faktisk også på min liste! hmm...

Nu ved jeg godt det ikke er dit spørgsmål, men nu talte I jo om lækre byer i Europa - VENEDIG virkelig et lækkert sted med masser af historie, kultur og lækker lækker mad

Anmeld

24. august 2010

MoarViborg

Ejj sikke en mulighed  - tænk bare at kunne vælge mellem alle de fantastiske steder! Jeg har stemt andet, da jeg simpelthen ville tage ALLE steder hen hvis jeg kunne :-) Jo vildt forskellige destinationer med hver sine fordele!

Min Maya på 17 mdr har indtil videre prøvet at flyve 4 gange til forskellige destinationer, og alle gangene er det gået super nemt og smertefrit! Den ene gang rejste jeg endda alene - no problems! Husk bare at bestille plads forrest i flyveren med ekstra benplads! Meeen det ved din mand jo sikkert aaaalt om

Rigtig god tur til jer!

Anmeld

24. august 2010

smokin

MoarViborg skriver:

Ejj sikke en mulighed  - tænk bare at kunne vælge mellem alle de fantastiske steder! Jeg har stemt andet, da jeg simpelthen ville tage ALLE steder hen hvis jeg kunne :-) Jo vildt forskellige destinationer med hver sine fordele!

Min Maya på 17 mdr har indtil videre prøvet at flyve 4 gange til forskellige destinationer, og alle gangene er det gået super nemt og smertefrit! Den ene gang rejste jeg endda alene - no problems! Husk bare at bestille plads forrest i flyveren med ekstra benplads! Meeen det ved din mand jo sikkert aaaalt om

Rigtig god tur til jer!

Sikke en dejlig historie. Ja vi glæder os rigtig meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.