Hvis du havde 30.000

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

Louise mortil4

jeg har stemt andet, selv med 30.000 ville jeg blive i lille DK med et barn på 5 mdr.  Det er for mig alt for tidligt at rejse ud men er egentlig heller ikke så meget for at rejse alligevel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

MM1987

Jeg har stemt rundrejse i USA, men det er kun fordi det er med en baby på 5 mdr. 

Ellers ville jeg sige Brasilien (vi var der sidste år, og jeg er stadig forelsket) eller afrika (safari).

Anmeld

16. august 2010

Tanni

Rundrejse i USA... har selv været det og det har været min bedste ferie, helt fantastisk oplevelse

Anmeld

16. august 2010

FrkT

Mexico  Normalt ville jeg stemme rundrejse i USA, men tror ikke det er så optimalt at rejse så meget rundt med et lille barn.... så Mexico

Anmeld

16. august 2010

JulieE

Jeg har stemt australien/New Zealand, men vil dog nøjes med NZ, hvis det stod til mig

Vi rejste rundt dernede da Jacob som nu er 6 åt var 9 mdr og det var SÅ fedt. Det er et rigtig godt land at rejse rundt i med småbørn. New Zealænderne er søde og utrolig hjælpsomme, når man kommer med småbørn.

Vi rejste med Quantas (aus luft selskab) og de havde rigtig god service omkring børnene og gjorde turen til en god oplevelse.

Det kan klart anbefales!!!

Anmeld

16. august 2010

Tulle28

Jeg har svaret Vietnam - flere af de andre steder du nævner, kommer du ikke langt for 30.000,- :-)

Knus Tulle

Anmeld

16. august 2010

lululupo

Jeg siger USA rundrejse, har været nogle af de steder og bali er bare et no go for alt og alle hvis du spørger mig!!!! De hader turister. 

Sydafrika er ellers super spec en safari men vent til hun er 6/7 år...

Vietnam er fantastisk så også en mulighed, men I skal være meget åbne omkring mad....

Har ikk været i australien..

Og iøvrigt kan man sagtens rejse med en baby, og selvom man er gravid mv!!!!!!!!!!!!!!

Så jeg er da bare glad på jeres vegne, og sikken en fin gave!

Anmeld

16. august 2010

dorthemus

Thailand forever...elsker Thailand. Især på 5 stjernet resort. Bedste ferie EVER

Anmeld

16. august 2010

SiLiMiMa

jeg har stemt andet, da jeg slet ikke ville rejse nogen steder, men hellere bruge pengene på noget andet

heise

Anmeld

16. august 2010

XXSS

Jeg har stemt Mexico, da vi selv har set nogle vildt lækre steder, som vi godt kunne tænke os at besøge..! Jeg gad bestemt ikke rundrejse med en lille...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.