Zette skriver:
Det er vel ligenetop nu hun kan tages med i en flyver hvor hun ikke skal aktiveres det store.... ? Det er jo kun op og nedturene i flyveren der er trælse...og det har jeg babsen ved hånden! 
Nej det er jo ikke frisk luft oppe i en flyvemaskine så jo længere flyvetur jo mere dårlig og brugt luft = sygt barn. Plus at du kan risikere at finde ud af at barnet har ondt i ørerne og så er enhver flyvetur altså ret lang. Og hvis du tager et sted hen hvor der er store temperaturforskelle jamen så kan den lille særlig så lille som din have svært ved at holde sit væskeniveau oppe osv. og ikke mindst at være i varmen.
Men der er mange som tager på de lange ture og det er jo et valg. Men jeg har fravalgt flyveture mens min søn er lille, jeg vil hellere have ferie end at have et grædende utilpas barn, det anser jeg ikke for ferie. Tror ikke jeg har hørt om et barn der har været helt upåvirket af flyveture.
Så derfor (lange) flyveture er udelukkende for forældrenes skyld og ikke for børnenes. Børnene er ligeglade med om de ser en elefant i Thailand eller i zoo. Det som gør børns ferie god er at forældrene er glade og alle er sunde og raske med masser af overskud 
Anmeld