Hvornår er det passende at afhente gratis babypakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Dansker I Holland

Ok er der så nogen som ved hvornår man kan hente nr 2 pakke fra matas og libero ? For jeg kan huske at jeg fik en babypakke fra matas med småting i osv om graviditet og så lidt babyting osse, men man skal vist kunne hente en mere når man kommer længere hen? Hvor langt skal man være henne for at kunne hente de sidste babypakker fra matas og libero ?

Knus Sussie 26+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

XXSS

sofie85 skriver:

Hvilke problemer? var maden dårlig?

Der har været nogle artikler omkring noget bestemt babymad der indeholdt en farlig bakterie. men kan desværre ikke huske hvilket parti det var fra. mener at maden var fra nestle.. prøv at google det..

Anmeld

12. august 2010

XXSS

Trolde_mor skriver:

Tjekkede de ikke din mand?! Er da lige ved man skulle springe ud i det og prøve.

Havde tænkt over den med matas, men det skriver det jo ind i deres system?

næææ de udleverede den bare til ham, det var i føtex.. hun tjekkede hellere ikke noget i matas. mener faktisk at jeg på det tidspunkt havde to mailadresser jeg brugte.. der var ingen problemer.

Anmeld

12. august 2010

XXSS

NR3ønskebarn skriver:

Ok er der så nogen som ved hvornår man kan hente nr 2 pakke fra matas og libero ? For jeg kan huske at jeg fik en babypakke fra matas med småting i osv om graviditet og så lidt babyting osse, men man skal vist kunne hente en mere når man kommer længere hen? Hvor langt skal man være henne for at kunne hente de sidste babypakker fra matas og libero ?

Knus Sussie 26+3

der er da kun en fra matas? libero der får du jo et gavebevis, der er når barnet bruger up and go mener jeg...

Anmeld

12. august 2010

Dansker I Holland

Tanja78 skriver:

der er da kun en fra matas? libero der får du jo et gavebevis, der er når barnet bruger up and go mener jeg...

Ok jeg kan bare huske at fra min sidste graviditet at jeg fik 2 fra matas og 1 fra libero når man er tæt på fødslen.... Så bare derfor jeg spørger...

Anmeld

12. august 2010

XXSS

NR3ønskebarn skriver:

Ok jeg kan bare huske at fra min sidste graviditet at jeg fik 2 fra matas og 1 fra libero når man er tæt på fødslen.... Så bare derfor jeg spørger...

ja selvfølgelig  denne gang og sidste gang jeg var gravid har jeg været inde og hente en i matas og to ved libero. du får nr 2 boks fra libero når dit barn er 5 mdr. den hedder up-&go.

http://www.libero.dk/Pages/Club/Default.aspx?id=25757

Anmeld

12. august 2010

Dansker I Holland

Tanja78 skriver:

ja selvfølgelig  denne gang og sidste gang jeg var gravid har jeg været inde og hente en i matas og to ved libero. du får nr 2 boks fra libero når dit barn er 5 mdr. den hedder up-&go.

http://www.libero.dk/Pages/Club/Default.aspx?id=25757

Ok Men jeg har været medlem af libero længe nu Hihi... Men ved du så hvornår man får den der startpakke fra libero mens man er gravid? Altså hvor langt man er henne når man får den ? Jeg kan nemlig ikke huske at have fået den endnu... :O Jeg har været inde og hente den fra babysam og den fra matas.. Men jeg kan ikke mindes at have hentet den fra libero af

Anmeld

12. august 2010

XXSS

NR3ønskebarn skriver:

Ok Men jeg har været medlem af libero længe nu Hihi... Men ved du så hvornår man får den der startpakke fra libero mens man er gravid? Altså hvor langt man er henne når man får den ? Jeg kan nemlig ikke huske at have fået den endnu... :O Jeg har været inde og hente den fra babysam og den fra matas.. Men jeg kan ikke mindes at have hentet den fra libero af

Jeg mener, at den senest skal være afhentet 3 uger inden fødslen (mener jeg)... Lige pludselig kom gavebeviset med posten  Ellers så prøv da at send dem en mail, om hvornår du modtager gavebeviset - det tror jeg godt man kan... Det er ikke til at holde styr på alle de forskellige pakker hihi

Anmeld

12. august 2010

piadas

Jeg har hentet i Matas, Bilka, Babysam og Coop indtil videre. Jeg ventede til efter NF-scanningen for at være nogenlunde sikker på, at alt var som det skulle være, inden jeg begyndte at kræve ind!

Jeg har også tilmeldt mig Libero (og har faktisk fået up and go-pakken - de har vist troet jeg har født i februar i år fremfor februar 2011!), så jeg er lidt spændt på, hvad ellers der kommer derfra!

Derudover vil jeg tilmelde mig Nestlé og Beauvais' baby-klubber, men det kan man vist først, når man har født...

Pia 15+2

Anmeld

12. august 2010

Dansker I Holland

Tanja78 skriver:

Jeg mener, at den senest skal være afhentet 3 uger inden fødslen (mener jeg)... Lige pludselig kom gavebeviset med posten  Ellers så prøv da at send dem en mail, om hvornår du modtager gavebeviset - det tror jeg godt man kan... Det er ikke til at holde styr på alle de forskellige pakker hihi

Ok jamen det må jeg jo så bare lige se på så Og nej det er ikke til at holde styr på alle de der babypakker hehe...

Men nu du siger det der med 3 uger før fødslen, så mener jeg osse at det var sådan det var sidste gang. Det er bare 3 år siden sidst, så det er svært at huske hihi...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.