Hvornår er det passende at afhente gratis babypakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. august 2010

Nadia&Daniel

VIPpigen skriver:

Hvorfor bliver du så bedt om at hente pakken i babysam?? Jeg gik på Pampers hjemmeside, og bestilte en, og den skal hentes i babysam?? hihi

Du kan bestille den på nettorvet.dk - men man skal vist være medlem af COOP for at få den...

Den du får i BabySam er BabySam's egen du får (nok formuleret forkert - håber du ved hvad jeg mener)..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2010

VIPpigen

Nadia&Daniel skriver:

Du kan bestille den på nettorvet.dk - men man skal vist være medlem af COOP for at få den...

Den du får i BabySam er BabySam's egen du får (nok formuleret forkert - håber du ved hvad jeg mener)..

Forstår godt hvad du mener. Syntes bare det stadig er underligt man fra pampers side bliver sendt ind på boxen fra babysam... Kunne være du kendte svaret. hihi. Men nok sådan et spørgsmål man ikke skal stille....  

Anmeld

13. august 2010

Lotte14

VIPpigen skriver:

Hvorfor bliver du så bedt om at hente pakken i babysam?? Jeg gik på Pampers hjemmeside, og bestilte en, og den skal hentes i babysam?? hihi

Hvis du har et medlemskort til Coop, så kan du vist få en startpakke fra Pampers inde på NETtorvet.dk, tror det er den de mener?!

Anmeld

13. august 2010

VIPpigen

Charlotte987 skriver:

Hvis du har et medlemskort til Coop, så kan du vist få en startpakke fra Pampers inde på NETtorvet.dk, tror det er den de mener?!

Har godt set den pakke du kan hente derinde, men syntes bare det alligevel var mystisk at hvis du gik på pampers egen side så bliver du sendt videre til den ved babysam.

Anmeld

13. august 2010

Lotte14

VIPpigen skriver:

Har godt set den pakke du kan hente derinde, men syntes bare det alligevel var mystisk at hvis du gik på pampers egen side så bliver du sendt videre til den ved babysam.

Ja, det kunne jeg skam heller ikke forstå da jeg var inde for at bestille en.

Anmeld

15. august 2010

Maja88

VIPpigen skriver:

den du bestiller ved baby sam er en anden pampers pakke end den du for eksempelvis bestiller på nettovet. der er fx. ble spand osv i den fra babysam- er der ikke i den anden

Anmeld

15. august 2010

VIPpigen

Maja88 skriver:

den du bestiller ved baby sam er en anden pampers pakke end den du for eksempelvis bestiller på nettovet. der er fx. ble spand osv i den fra babysam- er der ikke i den anden

Ved jeg... Undre mig bare over at der er 2 pampers pakker. Ved der er stor forskel, men syntes det er mystisk at går du på pampers hjemmeside, så kommer du til den fra babysam, og ikke den fra coop, som jeg nok mere ville kalde for en pampers pakke Hihi...

Anmeld

15. august 2010

Nadia&Daniel

VIPpigen skriver:

Ved jeg... Undre mig bare over at der er 2 pampers pakker. Ved der er stor forskel, men syntes det er mystisk at går du på pampers hjemmeside, så kommer du til den fra babysam, og ikke den fra coop, som jeg nok mere ville kalde for en pampers pakke Hihi...

Den fra BabySam er meget større end den anden Pampers - og er helt anderledes på pakket..

Anmeld

15. august 2010

VIPpigen

Nadia&Daniel skriver:

Den fra BabySam er meget større end den anden Pampers - og er helt anderledes på pakket..

Alt det ved jeg... Undre mig bare over der er 2, og at pampers egen hjemmeside henstiller dig til babysam, og ikke coop?? hehe

Anmeld

15. august 2010

Nadia&Daniel

VIPpigen skriver:

Alt det ved jeg... Undre mig bare over der er 2, og at pampers egen hjemmeside henstiller dig til babysam, og ikke coop?? hehe

For den i coop - skal bestilles på nettorvet - og kan ud fåes vist du er medlem af coop..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.