Hvornår er det passende at afhente gratis babypakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Lotte14

Bolette skriver:

Jeg har lige hentet mine 2 (Libero og Matas) i sidste uge og der var jeg i uge 32 

Hvor skal man hente den fra libero henne?  Troede nemlig at den blev tilsendt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Low

Jeg hAr stemt når som helst for der er nogle pakker man først kan få når barnet er født. Men hvis man godt kan hente dem før man har født så synes jeg man skal gøre det så hurtig som mulig for man ved aldrig om man føder før tid og så det jo overstået når det er hentete

Anmeld

12. august 2010

Bolette

Charlotte987 skriver:

Hvor skal man hente den fra libero henne?  Troede nemlig at den blev tilsendt.

Den kan hentes i Føtex eller Bilka.. Og vist også A-Z 

Du får et brev tilsendt fra Libero hvori der ligger et gavekort, som du skal medbringe og aflevere i butikkens kundeservice. Så får du kassen med hjem 

Anmeld

12. august 2010

Lotte14

Bolette skriver:

Du får et brev tilsendt fra Libero hvori der ligger et gavekort, som du skal medbringe og aflevere i butikkens kundeservice. Så får du kassen med hjem 

Okay, tak.

Anmeld

12. august 2010

LC

Jeg synes man skal hente dem så hurtigt som muligt... Jeg var i Matas 5 gange før jeg fik min pakke derfra, fordi de ikke havde dem påå lager og havde problemer med leveringen, og var i 3 forskellige matas butikker.

Måske bare et uheldigt tidspunkt, at løbe ind i leveringsproblemer, for hele matas kæden, men ville være ærgeligt hvis jeg havde ventet til sideste øjeblik og ikke havde mulighed for at få den...

Anmeld

12. august 2010

karina pigen

Nadia&Daniel skriver:

Kom til at snakke med en veninde igår - ang. de gratis babypakker som butikkerne giver.

Vi kom bl.a. ind på - hvornår er det passende at afhente dem..

Hvad siger du??

jeg hentede dem s snart jeg fandt ud af at jeg var gravid.. det var måske rimlig tidligt.griner

Anmeld

12. august 2010

karina pigen

Bolette skriver:

hvornår får man det gavekort.. for jeg troede os bare de blev sendt

Anmeld

12. august 2010

businesstigger

Jeg stemte når som helst, men vil forslå at du ikke afhenter alle samtidig. Det gjorde jeg med min søn og fik derfor gengangere i Baby magasinerne bl.a. I stedet for at få forskellige eksemplarer.

Anmeld

12. august 2010

Silas&Mille

Trolde_mor skriver:

Hvordan kan din svigermor hente?

Hehe ja det er jo lige det

Min Svigermor er kun lige midt i 40'erne, men ligner mere end der er midt i 30'erne, så hun opretter sig sådan set bare som vi gravide gør og henter tingene, der er endnu ikke nogen der har spurgt om hun virkelig er gravid eller ej, for hun ligner en der stadig har alderen .

Hun er så vist hoppet over dem der kræver for mange oplysninger angående termin og sådan, men det finder jeg ud af når hun kommer på besøg om små 14 dage

Anmeld

12. august 2010

Silas&Mille

Nadia&Daniel skriver:

Er ogå nysgerrig - hvordan og hvor har din svigermor hentet??

Præcis hvor hun har hentet fra finder jeg først ud af om cirka 14 dage for der får jeg det hele

Men skal se om jeg kan huske at svare her inde.

Har det selv sådan at man skal tag hvad man kan få og for mig betyder det ikke noget om der er to ens pakker for det hele kan bruges

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.