Hvornår er det passende at afhente gratis babypakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

Kvindemin

BetinaMikkel skriver:

Hej..

I snakker om flere pakker.. jeg er kun tilmeldt den fra libero, er der mange flere? Kan jeg få links?
Tak
Betina

Baby sam og Matas. Men ja det lyder helt voldsomt.. Jeg vil også gerne have flere links

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Diana...

Chritinap skriver:

Baby sam og Matas. Men ja det lyder helt voldsomt.. Jeg vil også gerne have flere links

Libero, pampers/føtex. Apoteket i silkeborg det det der vist hedder himmelbjerget eller noget ligende. 

Anmeld

12. august 2010

Kvindemin

Diana... skriver:

Libero, pampers/føtex. Apoteket i silkeborg det det der vist hedder himmelbjerget eller noget ligende. 

Kan jeg bare gå ind på apoteket, eller??

Anmeld

12. august 2010

twinboys

Har svaret: når som helst

Anmeld

12. august 2010

Diana...

Chritinap skriver:

Kan jeg bare gå ind på apoteket, eller??

Det gjorde jeg da jeg lige havde født og havde Lucas med der spurgte hun om jeg ikke ville have en babypakke og det sagde jeg JO TAK til det var noget nyt de var begyndt der og vist også det eneste apotek der gjorde det for dem der handler der 

Anmeld

12. august 2010

Lillefe

Jeg hentede det også hurtigt efter jeg opdagede jeg var gravid

Anmeld

12. august 2010

Thalia

Jeg har svaret når som helst, men tænker faktisk at nogle af pakkerne bedst egner sig til at blive hentet i starten af graviditeten.

Fx indeholder (eller det gjorde den sidst jeg var gravid) Babysam pakken gravidblade og mavecremer ognogle andre ting som mere henvender sig til den gravide end den nybagte mor, og det har man jo ikke meget glæde af når først baby er ekstern.

Anmeld

12. august 2010

BabyMus

Her er lige et link hvor der står lidt om de forskellige ting man kan hente. Bare til dem som gerne ville ha links. (:

www.babybusiness.dk/gratis-ting-til-baby.html

Jeg søgte bare på Google og så kom der en masse frem. (:

Anmeld

12. august 2010

Nadia&Daniel

MoriSverige skriver:

Har svaret: når som helst

Jeg hentede tre styk i DK da jeg var 8 uger henne og skal hente en mere på mandag

Der udover har min Svigermor vist hentet en 2-3 stykker kort efter hun fik af vide at hun skal være Bedstemor/Farmor

Er ogå nysgerrig - hvordan og hvor har din svigermor hentet??

Anmeld

12. august 2010

Bolette

Jeg har lige hentet mine 2 (Libero og Matas) i sidste uge og der var jeg i uge 32 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.