Hvornår er det passende at afhente gratis babypakker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. august 2010

XXSS

NR3ønskebarn skriver:

Ok jamen det må jeg jo så bare lige se på så Og nej det er ikke til at holde styr på alle de der babypakker hehe...

Men nu du siger det der med 3 uger før fødslen, så mener jeg osse at det var sådan det var sidste gang. Det er bare 3 år siden sidst, så det er svært at huske hihi...

hehe jeg fødte første gang januar 09 og sidste gang for snart en måned siden og jeg har allerede glemt det  hahah så meget for den hukommelse  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2010

Dansker I Holland

Tanja78 skriver:

hehe jeg fødte første gang januar 09 og sidste gang for snart en måned siden og jeg har allerede glemt det  hahah så meget for den hukommelse  

hehe ja det kender jeg godt Smiler... Hukommelsen er skæg når man er gravid og efter fødslen

Anmeld

12. august 2010

rasser32

Nadia&Daniel skriver:

Kom til at snakke med en veninde igår - ang. de gratis babypakker som butikkerne giver.

Vi kom bl.a. ind på - hvornår er det passende at afhente dem..

Hvad siger du??

Vi hentede dem ca 2 mdr før

Dejligt med gratis ting

Anmeld

12. august 2010

Pige2009

Jeg har svaret når som helst Kan ikke se, det er noget problem hvornår man afhenter dem...

K.h. Linda

Anmeld

12. august 2010

Trolde_mor

NR3ønskebarn skriver:

Ok Men jeg har været medlem af libero længe nu Hihi... Men ved du så hvornår man får den der startpakke fra libero mens man er gravid? Altså hvor langt man er henne når man får den ? Jeg kan nemlig ikke huske at have fået den endnu... :O Jeg har været inde og hente den fra babysam og den fra matas.. Men jeg kan ikke mindes at have hentet den fra libero af

Fik brev fra libero i sidste uge, og er 33+1.. Så ca. 2 måneder før termin kommer der blev så du kan hente pakken fra Libero

Anmeld

12. august 2010

Dansker I Holland

Trolde_mor skriver:

Fik brev fra libero i sidste uge, og er 33+1.. Så ca. 2 måneder før termin kommer der blev så du kan hente pakken fra Libero

Ok mange tak søde hihi.. Så ved jeg da det fniz... Glæder mig til at se hvad jeg får hehe...

Anmeld

12. august 2010

Lotte14

piadas skriver:

Jeg har hentet i Matas, Bilka, Babysam og Coop indtil videre. Jeg ventede til efter NF-scanningen for at være nogenlunde sikker på, at alt var som det skulle være, inden jeg begyndte at kræve ind!

Jeg har også tilmeldt mig Libero (og har faktisk fået up and go-pakken - de har vist troet jeg har født i februar i år fremfor februar 2011!), så jeg er lidt spændt på, hvad ellers der kommer derfra!

Derudover vil jeg tilmelde mig Nestlé og Beauvais' baby-klubber, men det kan man vist først, når man har født...

Pia 15+2

Hvor tilmelder man sig dem fra Bilka og Coop?

Anmeld

12. august 2010

Lotte14

Er den fra BabySam og Pampers den samme?

Anmeld

12. august 2010

sofie85

Tanja78 skriver:

Der har været nogle artikler omkring noget bestemt babymad der indeholdt en farlig bakterie. men kan desværre ikke huske hvilket parti det var fra. mener at maden var fra nestle.. prøv at google det..

Det må jeg hellere gøre

Anmeld

12. august 2010

Nadia&Daniel

sofie85 skriver:

Det må jeg hellere gøre

De er også blevet taget ud af butikkerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.