Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kom til at snakke med en veninde igår - ang. de gratis babypakker som butikkerne giver.
Vi kom bl.a. ind på - hvornår er det passende at afhente dem..
Hvad siger du??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Kom til at snakke med en veninde igår - ang. de gratis babypakker som butikkerne giver. Vi kom bl.a. ind på - hvornår er det passende at afhente dem.. Hvad siger du??
Vil sige 1 mdr inden. For så har du tingene der er der i klar. Nogle er der jo bleer osv i
jeg hentede min mataspakke da jeg var forbi en matas... det var en gang i forsommeren....
Jeg hentede dem efterhånden som jeg var rundt - nogle hentede jeg inden NF og en næsten lige før jeg fødte:0)
jeg hentede alt det jeg kunne - lige da jeg opdagede jeg var garvid. Men jeg har vist også været tidligt ude med ALT. børneværelset var på plads 3 måneder før drengene kom. haha
Har svaret: når som helst
Jeg hentede tre styk i DK da jeg var 8 uger henne og skal hente en mere på mandag
Der udover har min Svigermor vist hentet en 2-3 stykker kort efter hun fik af vide at hun skal være Bedstemor/Farmor
Har stemt 2 mdr. da den fra Libero først kan fåes der, og så kan man jo lige så godt hente dem samtidig
MoriSverige skriver: Har svaret: når som helst Jeg hentede tre styk i DK da jeg var 8 uger henne og skal hente en mere på mandag Der udover har min Svigermor vist hentet en 2-3 stykker kort efter hun fik af vide at hun skal være Bedstemor/Farmor
Hvordan kan din svigermor hente?
Når man vil/har lyst og tid..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128